اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عضو شورای شهر دهدشت به ترکیب پارلمان محلی بازگشت

با بازگشت عضو شورای شهر ترکیب پارلمان محلی در دوره ششم مشخص شد.

عضو شورای شهر دهدشت به ترکیب پارلمان محلی بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عضو شورای شهر دهدشت که مرداد ماه با رأی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای ششم صلاحیتش رد شده بود حالا با رأی دیوان عدالت اداری به پارلمان محلی بازگشت.

جلال داورپناه که در انتخابات 28 خرداد بیشترین آراء یعنی«7873رأی»را به خود اختصاص داده و منتخب اول شورای ششم بود بعد از مدتی از ترکیب شورا کنار گذاشته شد.

در نبود این عضو، شورای شهر با تأخیر چند ماهه کار خود را آغاز کرد اما بلاتکلیفی و نماهاهنگی اعضای شورا باعث شده بود نماینده شورا در کمیسیون‌های مهم و ترکیب هیأت رئیسه به موقع مشخص نشود.

اگرچه بعد از مدتی اعضای شورا برای انتخاب هیأت رئیسه و نماینده کمیسیون‌ها به توافق رسیدند و به سرپرستی شهردار سابق رأی دادند اما با بازگشت این عضو و تکمیل پازل شورا حالا باید منتظر تصمیم‌های تازه‌تر از سوی شورا بود.

آیین تحلیف عضو بازگشته شورا امروز بعد از تجدید میثاق او با شهدای گمنام برگزار شد.

جلال داورپناه با تاکید بر گره گشایی اعضا در کار مردم آنان را به صیانت از آرای مردم دعوت کرد و گفت : شورای شهر برای  کار و تلاش است و باید از حواشی بپرهیزیم تا انشالله دهدشت را با هم فکری و تعامل از وضع موجود به شرایط بهتری برسانیم.

وی ادامه داد : کهگیلویه با داشتن ظرفیت های خوب چون نگینی در میان شهرستانهای استان می درخشد و باید از تمام ظرفیت های موجود با مدیریت خوب برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول