اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه طی هفته تربیت بدنی در اسلامشهر/ کلنگ احداث خانه جوان به زمین زده می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه در اسلامشهر برگزار می‌شود و کلنگ احداث خانه جوان این شهرستان به زمین زده می‌شود.

برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه طی هفته تربیت بدنی در اسلامشهر/ کلنگ احداث خانه جوان به زمین زده می‌شود

پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، در حاشیه برگزاری همایش ورزش صبحگاهی  که صبح امروز در بوستان توحید برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه ورزشی و فرهنگی در شهرستان اسلامشهر از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار می‌شود.

نظر افزود: امسال برنامه‌های هفته تربیت بدنی با شعار ایران تندرست، ایران همدل و ایران قوی از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه جاری در راستای ترغیب و تشویق اقشار مختلف مردم به انجام فعالیت‌های ورزشی با همکاری هیئت‌های ورزشی و مربیان و ورزشکاران منطقه به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر به دیار قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی و حافظان قرآن شناخته و شهرت دارد، ادامه داد: امسال برنامه‌های هفته تربیت بدنی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی در اقصی نقاط شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: برگزاری بیش از ۹۲ مسابقه و همایش ورزشی در رشته های ورزش همگانی، دومیدانی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و... در نقاط مختلف شهرستان و با حضور ورزشکاران حرفه‌ای و اقشار مختلف مردم و مسئولین و مقامات استانی و شهرستانی از جمله ویژه برنامه های هفته ورزش و جوانان در این شهرستان است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و ویژه برنامه‌های همگانی، تصریح کرد: در این هفته ۱۱ دوره آموزشی با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به صورت وبینار توسط هیئت‌های ورزشی مختلف برگزار می‌شود و علاوه بر آن ۱۲ مسابقه ورزشی نیز به صورت آنلاین با مشارکت مربیان و ورزشکاران درنظر گرفته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه در شهرستان اسلامشهر ،ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی فرصتی را به وجود آورد تا علاوه بر معرفی رشته‌های مختلف ورزشی، پتانسیل ها و استعدادهای ناشناخته شهرستان مورد شناسایی قرار گیرند و در عرصه‌های مختلف ظهور پیدا کنند.

وی با اشاره به وجود بالغ بر۱۵۰هزار ورزشکار در حوزه ورزش همگانی و۳۰ هزار ورزشکار حرفه‌ای و صدها قهرمان و مدال آور در شهرستان اسلامشهر، گفت: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی همایش ورزش همگانی و پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم در بوستان توحید برگزار و علاوه بر آن با همکاری هیئت‌های ورزشی روستایی و عشایری ۱۲ برنامه ورزشی نیز در سطح روستاهای شهرستان اسلامشهر اجرا می‌شود.

نظر از ایجاد پایگاه‌های تندرستی و سلامت در بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر افتتاح و بازسازی خانه کشتی اسلامشهر، کلنگ احداث خانه جوان اسلامشهر به زمین زده می‌شود که امید است هر چه سریعتر تکمیل و در اختیار جوانان این منطقه قرار گیرد.

وی دیدار از خانواده های شهدای ورزشکار و تجلیل از پیشکسوتان ورزش شهرستان را دیگر برنامه هفته تربیت بدنی برشمرد و تاکید کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های گوناگون، دیدار با ائمه جمعه، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران، برپایی ایستگاههای سلامت و تندرستی در سطح بوستان‌های شهر از دیگر برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی در اسلامشهر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، خاطر نشان کرد: برگزاری همایش‌های ورزشی باستانی، اسکیت، دوچرخه سواری و هنرهای رزمی، برگزاری میز خدمت و پاسخگویی به مردم در مجموعه‌های ورزشی شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته تربیت بدنی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، همایش ورزش همگانی و پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین هیات ورزشی و اعضای شورای اسلامی شهر و علاقمندان به ورزش  و سلامتی در مجموعه بوستان توحید اسلامشهر برگزار و در پایان علاوه برتجلیل ازمربیان، قهرمانان و مدال آوران ورزش‌های همگانی، به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول