اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جلسه فوق‌العاده شورای شهر تهران/ ایجاد جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در پایتخت

سخنگوی شورای شهر تهران از حضور شهردار تهران در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و گفت: ایجاد جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در پایتخت در صحن شورا مورد بررسی قرار می‌‌گیرد.

جلسه فوق‌العاده شورای شهر تهران/ ایجاد جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در پایتخت

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برگزاری جلسه فوق العاده شورای شهر طی فردا، اظهار داشت: در جلسه قبلی صحن شورا با توجه به اینکه قرار بود شهردار تهران به ارائه گزارش از برنامه‌های خود بپردازد ولی به دلیل کسالتی که برای ایشان ایجاد شد، این موضوع محقق نشد، در جلسه فردا شهردارحضور خواهد داشت و به ارائه گزارشی از برنامه‌های در دست اقدام شهرداری تهران می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این جلسه یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد تسهیل و جایگاه‌های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران مورد بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.
سخنگوی شورای شهر تهران افزود: موضوع دیگری که در هفدهمین جلسه شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، الزام شهرداری به ارائه لایحه ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری شهرداری تهران است که یک فوریت آن در سیزدهمین جلسه شورا به تصویب رسیده بود.

نادعلی همچنین از انتخاب یک نفر از اعضای شورا برای عضویت در کمیسیون قانون اصلاح حفظ و گسترش فضای سبز شهرها در شورای عالی استانها خبر داد.

وی افزود: دو انتخابات دیگر در صحن شورا برگزار خواهد شد که اولین آن عضویت یک نفر از اعضا در کمیته اجرای شهر دوستدار کودک و دیگری انتخاب یک نفر از اعضا در کمیته ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران است.

سخنگوی شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: همچنین سه پرونده پلاک ثبتی که مرتبط با حفظ و گسترش فضای سبزشهرهاست نیز در این جلسه بررسی خواهد شد.

نادعلی یادآورشد: مهدی پیرهادی نیز به عنوان ناطق پیش ازدستور به ارائه سخنرانی و بیان نقطه نظرات خود می‌پردازد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول