اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سازمان امور مالیاتی، مجلس را دور زده است/ عدم اعلام 4.5 میلیون یورو قرارداد منعقده

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره عملکرد سازمان امور مالیاتی، گفت: 4.5 میلیون یورو قرارداد بسته شده اما به مجلس اعلام نشده ولی بر اساس اصل 52 و 53 می باید اعتباراتی که اخذ شده را در محل موردنظر هزینه کنند که این کار را نکردند.

سازمان امور مالیاتی، مجلس را دور زده است/ عدم اعلام 4.5 میلیون یورو قرارداد منعقده

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور در نحوه تهیه و اجرای طرح جامع مالیاتی اظهار داشت: براساس اصل 77 قانون اساسی تمام قراردادها باید در مجلس مطرح شود، متاسفانه برخی از آقایان مجلس را دور زدند و با شرکت های خارجی از جمله شرکت های کانادایی و فرانسوی قراردادهایی را منعقد کردند که به مجلس نیاوردند.

وی با اشاره به تخلف دولت قبل در زمینه مذکور، افزود: 4.5 میلیون یورو قرارداد بسته شده اما این موارد به مجلس ارائه نشده، نکته دیگر براساس اصل 52 و 53 می بایست اعتباراتی که اخذ شده را در محل موردنظر هزینه کنند اما این آقایان اعتبارات را در جای دیگر هزینه کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: محل هزینه اعتبارات باید مشخص شود و این یکی از خلاءهای گزارش بسیار خوبی است که کمیسیون اقتصادی از عملکرد سازمان امور مالیاتی تهیه کرده است.

سلیمی گفت: همین آقایانی که موضوعاتی مثل محرمانگی را پیش کشیدند همه این مسائل در دولتشان محرمانه بود از جمله قرارداد توتال. اصل دولت قبل محرمانه بوده و آن ها دیگران را متهم می کنند، ملت عزیزی باید بدانند همین مسائل مرتبط با سازمان امور مالیاتی که آقایان دولت محرمانه می شمردند و  از مجلس مخفی می کردند با پیگیری های جدی کمیسیون اقتصادی روشن شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول