اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شهرستان‌های نوبنیاد در فارس دیده شوند

نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان، از کم توجهی به شهرستان‌های نوبنیاد استان فارس گلایه مند است.

شهرستان‌های نوبنیاد در فارس دیده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: سفر هیأت دولت به استان‌ها دارای محاسنی است که از جمله آنها می‌توان به حضور در کنار مردم و شنیدن درد دل و حرف و خواسته‌های مردم اشاره کرد که در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم گیری‌های دولت بسیار موثر است اشاره کرد.

وی افزود: مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان فارس، بیشتر شامل پروژه‌های کد دار و نیمه تمام بود که ضمن موثر بودن، تا حدودی ناعادلانه بود و امیدواریم دولت متوجه این موضوع باشد.

طهماسبی اظهار داشت: در نظر گرفتن سلایق مختلف و وابستگی افراد به دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها، گاهی تصمیم‌گیری ها را دچار مشکل می‌کند و به نظر بنده باید بودجه اختصاص یافته به استان بین تمام شهرستان‌ها، با رعایت عدالت و به تناسب جمعیت و با توجه به مشکلات هر شهرستان در ۳۶ شهرستان، تقسیم شود تا ارزشی و مردمی بودن دولت نمود واقعی داشته باشد و رضایتمندی مردم نیز بیش از پیش باشد.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های نی‌ریز استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در پایان با گلایه از تصمیم‌گیران و اعمال برخی سلایق بدون اطلاع رئیس جمهور در مصوبات سفر بیان داشت: ما نامی از برخی شهرستان‌های جدیدالتاسیس که در سال ۹۸ ایجاد شدند در لیست مصوبات سفر ندیدیم و این نوعی بی عدالتی بود که لازم است مسؤولان ستاد سفر و مسؤولان استان به آن توجه کنند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول