اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتقاد سرپرست باشگاه نفت آبادان از عملی نشدن وعده وزیر ورزش/ در استان خودمان هم غریبیم

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه ما در همه جا حتی شهر و استان خودش هم غریب است و صدای ما را کسی نمی‌شنود.

انتقاد سرپرست باشگاه نفت آبادان از عملی نشدن وعده وزیر ورزش/ در استان خودمان هم غریبیم

جهانگیر کی‌شمس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین اقدامات باشگاه صنعت‌نفت آبادان برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی و استفاده از بازیکنان جدید خود در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: همچنان درگیر رایزنی با فدراسیون فوتبال هستیم. به برخی بازیکنان قبلی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی داریم. می‌خواهیم چک تضمینی در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهیم و طبق آن از فدراسیون برای بازشدن پنجره مان زمان بگیریم و ظرف یکی دو ماه آینده با حل شدن مشکلات، رضایت این نفرات را جلب کنیم. اینکه این موضوع را قبول کنند تا ظهر امروز مشخص می‌شود. البته این طلبکاران هم حق دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه مشکلات صنعت‌نفت یکی دو مورد نیست و از همه طرف مشکلاتی برای ما ایجاد می‌شود‌. هیچکس هم حاضر به کمک نیست. همه فقط وعده می‌دهند اما در عمل خبری نیست. حدود ۲ ماه پیش وزیر ورزش گفت می‌خواهیم به تیم‌های نفتی نگاه ویژه کنیم اما در عمل چنین چیزی ندیدم  و باشگاه ما در هر موضوعی مانده است‌.

سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان تصریح کرد: برخی تیم‌ها در زرورق بزرگ می‌شوند. عقد قرارداد با بازیکنان باکیفیت، برگزاری تمرینات و اردوهای آماده‌سازی در بهترین مناطق ایران و اروپا و آنتالیا شان مشخص است اما تیم ما در بدترین شرایط درگیر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. اگر داشتیم این مبلغ را پرداخت می‌کردیم و نیازی به این همه التماس و خواهش نبود. این مبلغ برای تیم‌های دیگر پول خورد هم نیست و نمی‌فهمم این چه رقابت ورزشی است‌؟

کی‌شمس عنوان کرد: مسابقات شروع شد اما مشخص نیست وعده آقایان قرار است چه زمانی محقق شود؟ آیا نیازی به بازنگری قانون نیست؟ آیا بند ج فقط برای دو تیم است و سایر تیم‌ها مبری از این بند قانونی هستند؟  واقعا دیگر خسته شده‌ایم و با هر سایت، صدا و سیما، گروه های مجازی و... حرف می‌زنیم فایده ای ندارد‌ و صدای ما را کسی نمی‌شنود. قرار نیست با حرف‌های من داغ هواداران بیشتر شود بلکه می‌خواهم مسئولان‌ گوش‌های خود را باز کنند. 

وی ادامه داد:نمی‌خواهم نمک روی زخم طرفداران بپاشم زیرا به عنوان یار دوازدهم تیم وضعیت صنعت نفت را می‌دانند اما مسئولان به این صحبت ها گوش نمی‌کنند. متاسفانه وعده‌های آقایان فقط در سطح رادیو و تلویزیون است و مشخص نیست چه زمانی قرار است به صنعت‌نفت نگاهی ویژه شود. 

سرپرست صنعت نفت درخصوص بدهی هشت میلیون تومانی این باشگاه به داروخانه ای در خرمشهر توضیح داد: به همه جا بدهکار هستیم. از داروخانه بگیرید تا شرکت آب معدنی، هواپیمایی و ... اما آیا با ۱۵-۱۰ میلیارد تومان می‌توان تیمداری کرد؟ ما که شاگرد هستیم اما اگر مسئولان استانی می‌توانند تیم لیگ دسته دومی را با این بودجه اداره کنند، جلو بیایند. صنعت‌نفت فقط تیم نیست بلکه این بودجه کل موسسه فرهنگی- ورزشی صنعت نفت آبادان است.

کی‌شمس افزود: باید با این مبلغ هزینه تیم‌های آکادمی، امیدها، جوانان و ... شامل هزینه لباس‌ها، خوراک، اعزام، کادرفنی، فیزیوتراپ، آمبولانس، پزشک، برانکارد، هزینه حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه، کادر اداری را هم پرداخت کنم‌. قطعا این آخرین مصاحبه من است و دیگر نمی‌خواهم درباره وضعیت صنعت‌نفت حرف بزنم.

وی درباره اینکه آیا کمیته انضباطی چک تضمینی باشگاه صنعت نفت را قبول خواهد کرد، گفت: نمی‌دانم. تاکنون که قبول نکرده است. در همه جا غریب هستیم. در شهر، استان، وزارت نفت، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی غریب هستیم. به هر جا می‌رویم بحث بند و ماده قانونی را مطرح می‌کنند. دیگر نمی‌خواهم حرف بزنم و فشار خود را بالا ببرم زیرا با وجود ۹ سال بی‌مهری به تیم‌های نفتی کسی حاضر به کمک کردن نیست.

سرپرست باشگاه صنعت نفت ادامه داد: زمان نگاه ویژه آقایان نامحدود است. باید قبل از شروع مسابقات اینگونه نگاه می‌کردند زیرا بعدش می شود بی‌مهری و بی میلی و به درد ما نمی‌خورد. مدیرعامل یک باشگاه نباید دنبال آب معدنی بیفتد. آن وقت می‌گویند چرا برنامه ریزی نمی‌کنی. به عنوان مدیر باید به وظایف دیگری مثل بررسی تیم‌های بزرگسال و آکادمی، بازیکن سازی برسم اما یک هفته است مدام در تماس و مکاتبه با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی برای بازکردن پنجره صنعت نفت هستم. نمی‌دانم باید برای این موضوع وقت بگذارم یا برای دیدار روز چهارشنبه تیم‌مان برابر ذوب آهن؟

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول