اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  پنجره تربیت

توزیع امور حاکمیتی در حکمرانی تعلیم و تربیت؛ وبینار یازدهم! برگزار شد

یکی از مهمترین سوالات در تمرکز زدائی و مشارکت جامعه، آن است که حاکمیت بداندکه کدامیک از امور می تواند بدون اختلال در نقشهای حاکمیتی، به بدنه جامعه واگذار شود. در این جلسه بر اساس تببیینی که در جلسات قبل از نقشهای مختلف حکمرانی مطرح شد، در مورد پاسخ این سوال گفتگو شد. یازدهمین وبینار از این سلسله نشستها سه شنبه 27 مهرماه از ساعت 18:30 الی 20 توسط پنجره تربیت فارس، برگزار شد. اردوان مجیدی

توزیع امور حاکمیتی در حکمرانی تعلیم و تربیت؛ وبینار یازدهم! برگزار شد

  اردوان مجیدی

در سلسله نشستهائی که توسط پنجره تربیت فارس برگزار می شود، با حضور و گفتگوی صاحبنظران برجسته این حوزه، به تحلیل عوامل تحول نهادی تعلیم و تربیت می پردازیم.


در جلسات گذشته پس از تحلیل عوامل گلوگاهی تحول، به تحلیل اقدامات گلوگاهی پرداختیم که به صورت عملیاتی می تواند حرکت زنجیره ای را در تحول نهادی تعلیم و تربیت در کشور ایجاد کند. در جلسات قبل به مسئله حکمرانی تعلیم و تربیت و لایه های مختلف توزیع آن و چگونگی مشارکت و ایفای نقش در آن توسط حاکمیت و جامعه پرداختیم. این بحث در جلسه آتی نیز، ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

در این جلسه بر اساس تبیینی که در جلسات قبل از نقشهای مختلف حکمرانی مطرح شد، به این موضوع پرداخته شد که کدامیک از امور می تواند بدون اختلال در نقشهای حاکمیتی، به بدنه جامعه واگذار شود.

 

جلسه یازدهم، سه شنبه، 27 مهر 1400 ؛ ساعت 18:30 الی 20 با حضور و گفتگوی صاحبنظران برگزار شد.

 

فیلم نشستهای قبلی و (بعد از جلسه نیز فیلم این نشست) در اینجا، و در پنجره تربیت فارس منتشر شد و می شود.

انتهای پیام/

از شما صاحبنظر گرامی در حوزه تعلیم و تربیت هم دعوت می کنیم، از نویسندگان، ممیزان و اعضای هیئت تحریریه پنجره تربیت باشید. برای ارسال مطالب و عضویت در هیئت تحریریه، از طریق ایمیل FarsPanjarehTarbiat@gmail.com مکاتبه فرمائید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول