اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جدال «شیمیدر قم» با «رعد پدافند و سپاهان» در آغاز لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین مسابقه خود از فصل 1401 – 1400 بازی‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور مقابل رعد پدافند هوایی صف‌آرایی می‌کند.

جدال «شیمیدر قم» با «رعد پدافند و سپاهان» در آغاز لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌‌های کشور که از روز شنبه 24 مهر ماه با بازی‌های گروه نخست آغاز شده، از روز چهارشنبه 28 مهر با انجام دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی ادامه می‌یابد و شیمیدر قم در نخستین گام به میدان خواهد رفت.

در این لیگ که همانند فصل قبل با حضور 16 تیم در در گروه 8 تیمی برنامه‌ریزی شده، شیمیدر قم با هدایت مهران شاهین‌طبع و سرپرستی نصرت‌الله جعفریان به میدان می‌رود، تیمی که با توجه به یارگیری در نقل و انتقالات پیش ‌فصل در مقایسه با دوره قبل کاملا تغییر کرده و مدعی‌تر از فصل گذشته به دنبال قهرمانی است.

نماینده بسکتبال استان قم که بعد از المپیک توکیو با حضور سرمربی سابق تیم ملی یعنی مهران شاهین‌طبع استارت تمرینات خود را زده و اکثر روزها در دو نوبت صبح و عصر تمرین کرده، در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفانی همچون مهرام تهران، فولاد مبارکه سپاهان، اکسون تهران، صنعت مس رفسنجان، رعد پدافند هوایی تهران، صنایع هرمزگان و آویژه صنعت پارسا مشهد رقابت می‌کند.

این در حالی است که تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم‌آوران نوین سیرجان در گروه دوم مقدماتی جای دارند و امسال نیز لیگ به سبب انگیزه بازیکنان برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های کاپ آسیا اوج هیجان را در پیش دارد.

در شرایطی که تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال دیدارهای مقدماتی خود را به شکل متمرکز در تهران برگزار می‌کنند و بعد از آن وارد مرحله پلی‌آف می‌شوند، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال، شیمیدر قم دو بازی متوالی در روزهای 28 و 30 مهر برگزار می‌کند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم شیمیدر قم در آغاز لیگ امسال، نخستین بازی خود را از ساعت 17:30 دقیقه عصر روز چهارشنبه 28 مهر ماه در مقابل تیم رعد پدافند هوایی تهران انجام می‌دهند و دومین مسابقه آنها برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز جمعه 30 مهر به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول