اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آزمایشگاه کالاهای وارداتی به بندرعباس منتقل شود/ ضرورت نظارت بیشتر بر آزمایشگاه‌های همکار اداره استاندارد

دادستان بندرعباس بر نظارت بیشتر بر آزمایشگاه های همکار و شرکت‌های بازرسی خصوصی تاکید کرد و گفت: بایستی برای تخلفات آنها اعلام جرم شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

آزمایشگاه کالاهای وارداتی به بندرعباس منتقل شود/ ضرورت نظارت بیشتر بر آزمایشگاه‌های همکار اداره استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی در نشست با مدیرکل استاندارد هرمزگان با اشاره به اهمیت نظارت بر جایگاه های سی ان جی نیز گفت: به این جایگاه‌ها اعلام کرده ایم و ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب و نواقص و استانداردسازی داده ایم و بعد از این مدت با جایگاه هایی که مقررات را رعایت نکنند و استانداردسازی نکنند، برخورد قاطع خواهد شد و تعطیلی را بدنبال خواهند داشت.

وی بر گسترش فعالیت ادارات استاندارد در تمام شهرهای استان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود در 4 شهری که اداره استاندارد وجود ندارد، بزودی اداره استاندارد فعال شوند و درصورت نیاز، حاضریم حمایت های لازم را داشته باشیم.

دادستان بندرعباس تاکید کرد: آزمایش‌هایی که از کالاهای وارداتی به بندرعباس در تهران انجام می‌شود؛ نیاز است این آزمایشگاه ها در بندرعباس مستقر شود و انتظار می رود که این آزمایشگاه ها به بندرعباس منتقل شوند و آزمایش‌ها را در همین شهر انجام شود.

قهرمانی درباره آسانسورهای در مراکز پزشکی، دولتی و… نیز گفت: این آسانسورها بایستی به صورت دوره ای مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفته و برای رفع مشکلات آنها نیز ضرب الاجل معین شود و در صورتی که اقدام به رفع نواقص نشود، برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول