اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مبعلی:پرسپولیس برای جبران شکست الهلال می آید/آنها کار راحتی در اهواز ندارند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سختی با پرسپولیس در پیش داریم، آنها بازی با الهلال را واگذار کردند و قطعاً‌ می‌خواهند آن شکست را جبران کرده و در لیگ کارشان را خوب شروع کنند.

مبعلی:پرسپولیس برای جبران شکست الهلال می آید/آنها کار راحتی در اهواز ندارند

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط فولاد پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خوبی داریم  و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم. دو اردوی خوب داشتیم و تقریبا برای مسابقات آماده شدیم.

وی افزود: بازی سختی با پرسپولیس در پیش داریم آنها بازی با الهلال را واگذار کردند و قطعاً‌ می‌خواهند آن شکست را جبران کرده و در لیگ کارشان را خوب شروع کنند البته ما هم فولاد هستیم در خانه خودمان بازی می‌کنیم و انگیزه‌های مضاعفی برای این مسابقه داریم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد: هر دو تیم برای پیروزی شانس دارند و برنامه ما هم کسب سه امتیاز است تیمی که روی تمرینات گذشته و آماده‌سازی خود تمرکز داشته باشد مطمئنا در اینگونه مسابقات رودررو می‌تواند موفق شود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در صورت شکست مقابل فولاد ممکن است وارد بحران شود گفت: ما این موضوع را می‌دانیم و مطلع هستیم که پرسپولیس برای جبران شکست وارد زمین می‌شود البته تأکید می‌کنم کار آنها مقابل ما راحت نیست اما باید حرفه‌ای بازی کنیم و از فرصت‌ها استفاده کرده و به سه امتیاز بازی خانگی چشم داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص جدایی بازیکنانی چون عارف آقاسی، فرشاد احمدزاده و زبیر نیک‌نفس و تأثیر آنها در روند حرکتی فولاد گفت: این بازیکنانی که جدا شده‌اند همگی از نفرات ثابت و خوب فولاد بودند اما به هر حال تصمیم گرفتند که از جمع ما بروند البته ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانند جای خالی این نفرات را پر کنند در این مدت مدیریت باشگاه تلاش زیادی کرد که بازیکنان را حفظ کند و انصافا آقای گرشاسبی نشان داده به خوزستان عرق دارد.

مبعلی خاطرنشان کرد: او از روزی که آمد تمام تلاش خود را برای ایجاد اتحاد انجام داد ضمن آنکه وی در سال‌های گذشته نوع مدیریت خوب خود را نشان داده و شرایط برای موفقیت تیم فراهم کرده ما هم امیدوار هستیم در کنار یکدیگر مجموعه خوبی داشته باشیم و روی نوار موفقیت در لیگ بیست و یکم قدم برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول