اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توزیع 25 هزار بسته معیشتی توسط مساجد تهران

مرکز رسیدگی به امورمساجد و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) 25000 بسته معیشتی توسط مساجد محوری در قالب طرح احسان نبوی میان نیازمندان توزیع خواهند کرد.

توزیع 25 هزار بسته معیشتی توسط مساجد تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در قالب طرح طرح احسان نبوی از طریق مساجد محوری استان تهران در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه، صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه بین نیازمندان برگزار شد.

در این مراسم که در مسجدالمهدی(عج) برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین محمدابراهیم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: پیرو تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند؛ کمک‌های مومنانه با مرکزیت مساجد توزیع شود، مرکز رسیدگی به امور مساجد با تمام دستگاه‌هایی که در این زمینه اقدامات موثری انجام داده بودند، مکاتباتی را انجام داد.

وی افزود: اولین دستگاهی که در این زمینه داوطلب شد، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (رحمة الله علیه) بود. این بنیاد ۱۰ هزار بسته معیشتی را با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد بین ۳۷۱ مسجد استان تهران توزیع کرد که این تعداد با اهتمام خیرین و ارکان مساجد به ۲۵ هزار بسته افزایش یافت.

محمد ابراهیم افزود: کمک‌های معیشتی در ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم(صل الله علیه وآله وسلم) و امام صادق (علیه السلام) در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در خصوص علت انتخاب این مساجد گفت: این ۳۷۱ مسجد در استان تهران مساجد محوری هستند و در زمینه فعالیت‌های اجتماعی پیشگام هستند. اکثر این مساجد مراکز نیکوکاری تاسیس کرده‌اند و به‌طور نظام‌مند نیازمندان محلات خود را شناسایی و در مراسم مختلف از آنها حمایت می‌کند.

در این مراسم سید محمد مهدی حسینی، مدیر روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، حجت‌الاسلام ذاکر معاون فرهنگی ـ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد و رضا اعرابی معاون اجرایی این مرکز و حجت الاسلام میرخلیلی امام جماعت مسجد المهدی(عج) خیابان نبرد حضور داشتند.

همچنین مراسمی مشابه دیگری نیز در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به امامت حجت‌الاسلام یونس سمیعی محله استاد معین برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول