اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

انتصاب دو عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی از سوی رئیس جمهور

رئیس جمهور با صدور حکمی دو عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری را منصوب کرد.

انتصاب دو عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی از سوی رئیس جمهور

به گزارش گروه علم‌وپیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، دکتر محمد صادق خیاطیان و دکتر عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات-  را به سمت "عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی" منصوب کرد.
محمد صادق خیاطیان در حال حاضر رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است.
 خیاطیان دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است. وی دارای سوابق متعدد دیگری از جمله سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و  معاون دفتر امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین سال‌های 1390 تا 1394 نیز می باشد.
دکتر عیسی زارع پور وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترای خود را در رشته (مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه‌های رایانه‌ای) از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا دریافت کرده‌است.
ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سوابق وی به شمار می رود.
متن حکم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر عیسی زارع پور
جناب آقای دکتر محمد صادق خیاطیان
در اجرای بند(10) ماده (8) اصلاحی اساسنامه صندوق نواوری و شکوفایی مصوب 02/06/1393 هیات وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان" عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی" منصوب می شوید.
انتظار دارد با اتخاذ سیاست ها و برنامه های راهبردی و با تشریک مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش بنیان، تدوین برنامه های ویژه حمایتی برای حوزه های نوآوری و فناوری، بومی سازی و تجاری سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت ها و موسسات دانش بنیان مجدانه بکوشید.
توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول