اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سفرهای استانی فی‌نفسه کار خوبی است/تصمیمات سفرهای استانی سریع اجرا شود

نماینده زابل در مجلس گفت: باید تصمیمات اتخاذ شده در سفرهای استانی آقای رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر اجرایی شود چرا که در صورت تأخیر در اجرای این تصمیمات شاهد نتیجه عکس و بروز شرایطی بر علیه انجام این سفرها و فضای منفی در مورد آن خواهیم بود.

سفرهای استانی فی‌نفسه کار خوبی است/تصمیمات سفرهای استانی سریع اجرا شود

حبیب‌اله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: انجام سفرهای استانی فی‌نفسه کار خوبی است چرا که نظام ما یک نظام مردمی است و مسؤولان باید در میان مردم حضور داشته باشند و از مشکلات آنها مطلع باشند.

وی افزود:  نکته مهمی که در سفرهای استانی وجود دارد این است که باید تصمیمات گرفته شده هر چه سریع‌تر اجرایی شود و فاصله اتخاذ تصمیمات در این سفرها و اجرای آن به حداقل کاهش یابد.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت:‌ باید مراقب بود که بین اتخاذ تصمیمات در سفرهای استانی و اجرای آنها فاصله نیفتد که اگر چنین شود انجام این سفرها نتیجه عکس خواهد داشت و ما شاهد فضایی حتی بر علیه انجام این سفرها خواهیم بود و علاوه بر مخالفان موافقان سفرهای استانی هم زبان به انتقاد خواهند گشود.

دهمرده خاطرنشان کرد:‌در شرایط فعلی هم منتقدان و مخالفان سفرهای استانی عنوان می‌کنند که حال که آقای رئیسی به چند استان سفر کرده باید بحث اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این سفرها را پیگیری کند و بعد به سفرهای بعدی خود به استان‌ها بپردازد.

وی افزود:‌از این گذشته بنده در حوزه انتخابیه خودم در شمال سیستان و بلوچستان هر روز با این سؤال مردم مواجهم که نتیجه تصمیمات اتخاذ شده در سفر آقای رئیسی به استان سیستان و بلوچستان چه شد و کی این تصمیمات اجرایی می‌شود و ما شاهد شروع اقدامات درباره این تصمیمات خواهیم بود.

نماینده مردم زابل در مجلس با اشاره به انتصاب استاندار جدید سسیتان بلوچستان اظهار داشت:‌ بنده در مراسم معارفه استاندار جدید هم گفتم استاندار گزینه من نیست اما تا زمانی که به مردم خدمت کند از او حمایت می‌کنم و موانع را از سر راه وی برخواهم داشت اما اگر کار مردم را پیگیری نکند از طریق ابزارهای نظارتی به وظیفه نمایندگی خود عمل خواهم کرد و جلوی وی خواهیم ایستاد و این همان کاری است که با استاندارهای قبلی هم انجام می‌دادم.

دهمرده خاطرنشان کرد:‌ استانداری استان کرمان به من پیشنهاد شد اما قبول نکردم چرا که من قسم خورده‌ام در طول این 4 سال در قامت نماینده مردم زابل و هیرمند مشکلات آنها را پیگیری کنم نمی‌شود آدم قسم بخورد و بعد که سمت بهتری به وی پیشنهاد شد سنگر قبلی را که برای انجام وظیفه در آن قسم خورده را ترک کند.

وی افزود: من به خودم اجازه نمی‌دهم که صندلی نمایندگی یک حوزه انتخابیه را اشغال کنم و بعد که سمت بهتری به من پیشنهاد شد با وجود همه قسم‌ها به دنبال سمت جدید بروم و نمایندگی مردم را کنار بگذارم چرا که فردای قیامت باید پاسخگوی مردم باشم و من در اینجا می‌گویم به سوگندم پایبندم و در جایگاه نمایندگی مردم زابل و هیرمند مشکلات آنها را پیگیری خواهم کرد و تا زمانی که نماینده آنها باشم انجام وظیفه خواهم کرد.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت:‌ من تنها در زمانی که حکم رهبر انقلاب باشد در جایگاه و سمت جدید کار خواهم کرد چرا که فقط در این صورت است که من حجت شرعی دارم والا در مورد رئیس‌جمهور و دیگران حجت شرعی ندارم که بخواهم جایگاه نمایندگی را به خاطر سمت دیگر ترک بگویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول