اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شناسایی زمین‌های 900 شهر برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه زمین‌های بیش از 900 شهر در کل کشور برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن شناسایی شده و بزودی زیر بار کار عمرانی خواهد رفت، گفت: قرار است امشب منابع مالی اجرای این قانون در بانک مرکزی نهایی شود.

شناسایی زمین‌های 900 شهر برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز (سه‌شنبه 27مهر) بعد از حضور در نشست کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار داشت: کمیسیون عمران جزو خانواده وزارت راه و شهرسازی است و من امروز گزارشی را به اعضای این کمیسیون دادم ضمن اینکه همواره از کمک‌ها و حمایت‌های آنها استفاده می‌کنم که بخشی از این کمک‌ها تصویب قانون جهش تولید و ساخت مسکن است که راهگشای بزرگی برای مسکن کشور محسوب می‌شود

وی افزود: نیازهای زمین برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن در تمامی شهرهای کشور مشخص شده و این زمین‌ها در بیش از 900 شهر کشور شناسایی شده‌ است که به زودی زیر بار اجرای این قانون خواهند رفت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: منابع مالی اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن هم در جلسه امشب بانک مرکزی مشخص خواهد شد و فردا ظهر مردم می‌توانند در سامانه (ثمن) ثبت‌نام کنند و از همه کسانی که فرم (ج) آنها باز است می‌خواهم این ثبت‌نام را حتماً انجام دهند چرا که این فرصتی استثنایی است که نباید از دست برود.

قاسمی گفت:  ساخت سالانه یک میلیون خانه به معنای آن نیست که در سال اول یک میلیون خانه بسازیم بلکه بنا داریم در سال اول 2 میلیون خانه بسازیم که بتوانیم در پایان چهار سال عملاً به هدف ساخت 4 میلیون خانه در پایان چهار سال دست یابیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول