اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافقت کمیسیون امورداخلی کشور با تفحص از شهرداری آبادان

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان خبر داد.

موافقت کمیسیون امورداخلی کشور با تفحص از شهرداری آبادان

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 27 مهر) اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون ابتدا جهت معرفی 2 نفر از اعضای کمیسیون به منظور عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از کاربران فضای مجازی رای گیری شد که آقایان احمدعلیرضابیگی و جلال رشیدی کوچی جهت عضویت، انتخاب شدند.

وی افزود: در ادامه جلسه در خصوص درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با این درخواست موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: موضوع بعدی مربوط به لایحه اصلاح تبصره های ۱ و ۲ ماده ۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت. دستور بعدی کمیسیون بررسی ماده ۵۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور بود که نیمه تمام باقی ماند و ادامه بررسی به جلسه بعدی موکول شد.

نجابت گفت: آخرین دستور کار جلسه نیز در خصوص تقسیم استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و فارس بود که فارس حذف و سه استان دیگر به کارگروهی تخصصی رفت تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول