اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قبولی 453 نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی در کنکور سراسری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۴۵۳ مددجوی اصفهانی پس ازموفقیت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شدند.

قبولی 453 نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی در کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع در مراسم تجلیل از نخبگان مورد حمایت این نهاد اظهار داشت: امسال ۴۵۳ نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی پس از شرکت در کنکور سراسری با موفقیت، به جمع دانشجویان مورد حمایت امداد پیوستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به قبولی ۳ نفر از این دانش‌آموزان در رشته پزشکی دانشگاه‌های دولتی، افزود: تا پیش از این ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجو از تسهیلات کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند می‌شدند و امسال نیز ۴۵۳ نفر دیگر نیز به این تعداد اضافه شدند که نشان از تلاش و توانمندی علمی مددجویان تحت پوشش است.

وی اهداف برگزاری این مراسم را علاوه بر تشویق منتخبان حائز رتبه برتر، تقویت انگیزه سایر دانش‌آموزان کنکوری دانست و ادامه داد: فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو و مراقبت‌های تحصیلی از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی این نهاد است و قطعاً این مهم در توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت نقش مؤثری را در آینده نه چندان دور، خواهد گذاشت. 

زارع با تأکید بر همت والای این دانش‌آموزان با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها و برای موفقیت در کنکور و ساختن آینده‌ای روشن برای خود، بیان کرد: کمیته امداد استان اصفهان با همراهی خیران و نیکوکاران در همه مراحل تحصیلی در تلاش است، با هماهنگی مؤسسات آموزشی مرتبط و برگزاری دوره‌های آموزشی کمک درسی، زمینه موفقیت همه دانش‌آموزان را فراهم سازد.

در پایان این مراسم با ارائه هدایای ویژه، از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ که با حمایت کمیته امداد موفق به ورود به رشته‌های تحصیلی در دانشگاه های برتر کشور شدند، تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول