اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۶۰ جهادگر شیعه و سنی خراسان‌جنوبی در میدان خدمت به محرومان

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: به مناسبت هفته وحدت و به منظور افزایش همدلی و اتحاد بین شیعیان و اهل تسنن استان ۱۶۰ جهادگر در مناطق محروم استان مشغول به خدمت‌رسانی می‌شوند.

۱۶۰ جهادگر شیعه و سنی خراسان‌جنوبی در میدان خدمت به محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به خدمترسانی گروه‌های جهادی در هفته وحدت، اظهار داشت: به مناسبت هفته وحدت و به منظور افزایش همدلی و اتحاد بین شیعیان و اهل تسنن استان ۱۶۰ جهادگر در قالب ۱۵ گروه جهادی مشغول به خدمت‌رسانی می‌شوند.

وی با اعلام اینکه این جهادگران در ۵ شهرستان دارای جمعیت اهل تسنن شامل بیرجند، درمیان، سربیشه، نهبندان و درمیان خدمت‌رسانی می‌کنند، بیان داشت: بر این اساس گروه‌های جهادی شیعه د‌ر روستاهای سنی نشین و گروههای جهادی اهل تسنن در روستاهای شیعه‌نشین فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: اکثر گروه‌های جهادی در زمینه تخصصی فنی و مهارتی مانند تعمیر لوازم خانگی، تعمیر خودرو، تأسیسات، برق‌کاری، جوشکاری، آرایشگری و همچنین تعدادی نیز در زمینه عمرانی و فرهنگی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

هنری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این گروه‌ها در ۱۲ منطقه هدف شامل روستاهای بجد بیرجند، خونیکسار، سرو و اسدیه درمیان، خواجه دوچاهی و طبسین نهبندان، حسن‌آباد، ملکی، فندخت و بهمن‌آباد زیرکوه و دو روستای منطقه ماخونیک حضور یافته و ارائه خدمت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات این جهادگران بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول