اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فروغی: اختلافی در کادر فنی ندیدم/اردو را بد شروع کردم

دارنده مدال طلای المپیک در تپانچه گفت: من اختلافی در کادر فنی تیم ملی نمی‌بینم.

فروغی: اختلافی در کادر فنی ندیدم/اردو را بد شروع کردم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد فروغی درباره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی عنوان کرد: بعد از برگشت از توکیو، تقریبا تا الان درگیر دعوت‌ها و مراسم بودم. الان کمی از شدت آن کاسته سده است و ۱۰ روزی است که تمرینات را شروع کرده‌ام و زیر نظر نجفی تمرین می‌کنم.

دارنده مدال طلای المپیک در تپانچه در پاسخ به این سوال که در المپیک شما با نصر حضور داشتید، گفت: نصراصفهانی  همیشه مربی ما بوده نه سرمربی. تمرینات ما در حال پیگیری است و قرار است ۱۱ آبان به لهستان اعزام شویم‌. من خیلی بد اردو را شروع کردم و افت داشتم اما توانستم در این یک هفته به آمادگی که مد نظرم بود برسم. حدود یک هفته برای تمرین فرصت داریم تا شانه به شانه قهرمانان جهان خودمان را آماده کنیم. احساس می‌کنم مسابقه سختی پیش رو داریم، نمی‌توانم برای مدال قول بدهم اما کم نمی‌گذارم.

فروغی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه چرا نجفی در المپیک همراه شما نبود که آیا قرارداد جدیدی بسته شده، خاطرنشان کرد: این در تشخیص من نیست اما با توجه به سهمیه افراد معرفی شدند. تا جایی که اطلاع دارم قرارداد جدیدی بسته نشده و ما در خدمت نجفی، نصر و خدابنده‌لو هستیم.

وی درباره اینکه پس اختلافی در بین کادر وحود نداشته، عنوان کرد: اختلاف را چه چیز تعریف می‌کنید؟ من اختلاف خاصی نمی‌بینم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول