اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

تجلیل دانشگاه آزاد از قهرمانان المپیک و کشتی‌گیران مدال‌آور+ تصاویر

دانشگاه آزاد اسلامی امروز در مراسمی از مدال‌آوران المپیک، پارالمپیک و کشتی‌گیران تجلیل کرد.

تجلیل دانشگاه آزاد از  قهرمانان المپیک و کشتی‌گیران مدال‌آور+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیک، پارالمپیک و کستی‌گیران مدال‌آور جهانی امروز توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

* مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در مراسم تجلیل حضور داشتند.

* مهدی علی‌نژاد در این مراسم گفت: ما ورزشکاران را باید برای یک زندگی آماده کنیم نه فقط ورزش قهرمانی.

* محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک، محمدهادی ساروی دارنده مدال طلای جهانی، میثم دلخانی، پژمان پشتام، سجاد گنج‌زاده، جواد فروغی، زهرا نعمتی، ساره جوانمردی از ورزشکاران حاضر در مراسم بودند.

* سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: المپیک در شرایطی آغاز شد که ما یک سال و نیم در وضعیت قرمز بودیم و در سخت ترین شرایط اردوی ملی‌پوشان دنبال شد‌‌. ما تعدادی از ورزشکاران را به دلیل آسیب دیدگی نداشتیم و حداقل چند مدال قطعی را از ما گرفت. شرایط روانی برای برگزاری المپیک هم مطرح بود چون ژاپنی‌ها برای برگزاری بازی‌های توکیو مطمئن نبودند.

* طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و ورزش پیوند نزدیکی با هم دارند.

* در این مراسم تجلیل به مدال‌آوران جوایز نقدی اهدا شد.

*محمد مهدی طهرانچی نیز در این مراسم عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و ورزش پیوند بسیار نزدیکی دارند. دکتر سجادی وزیر ورزش و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند. هویت ما با افتخارآفرینی و بالارفتن پرچم کشورمان معنا پیدا می‌کند و اثرگذاری آن از ۱۰۰ کلاس بالاتر است. سر کلاس، دانش می‌دهد و صحنه ورزش، باور را ایجاد می‌کند. ورزش در خلق دانش اجتماعی و انتقال آن به دانشجو حرف اول را می‌زند. اگر جوانان باهمت نباشد، توانمند نمی‌شود. رفتارسازی یک فرهنگ است و فرهنگ آن از جریان‌سازی، نمادسازی و گفت‌وگو سازی ایجاد می‌‌شود و قهرمانان در کانون این فرهنگ‌سازی هستند که باید قدر خود را بدانند. دانشگاه به ورزش به عنوان مار حاشیه‌ای نگاه نمی‌کند و نگاه متنی دارد و ما به حضور قهرمانان در محیط دانشگاه نیاز داریم. نباید فقط در اوج به باد ورزشکار باشیم و دانشگاه به دنبال فضایی است که در دوران پسااوج نیز در خدمت ورزشکاران باشد و برای این دوران نیز به فکر قهرمانان تجربه این قهرمانان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول