اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دبیر: رفیق‌بازی کردم یا نه در نروژ نتیجه‌ گرفتیم/ مطمئن باشید سال بعد بهتر نتیجه می گیریم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر رفیق بازی کردم که اینطور نبود، نتیجه آن را در مسابقات جهانی نروژ دیدیم.

دبیر: رفیق‌بازی کردم یا نه در نروژ نتیجه‌ گرفتیم/ مطمئن باشید سال بعد بهتر نتیجه می گیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر درباره تجلیل از مدال‌آوران کشتی، عنوان کرد: زمان ما با ۲۰-۳۰ سال پیش متفاوت است. زمانی اگر کسی دانشجو بود شاید همه تعجب می‌کردند اما حالا همه بچه‌های ما که قهرمان المپیک و جهان بودند غیر از یکی دانشجو هستند. البته آن یکی هم الان تربیت معلم می‌خواند.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: دهه ۸۰ شاگرد طهرانچی بودم، به او ارادت دارم، ۲ سال گذشته وقتی فدراسیون آمدم تفاهم‌نامه ۵ ساله نوشتیم و کسب ۳ مدال در اسلو حاصل آن تفاهم‌نامه است. دکتر طهرانچی در برخی حوزه‌ها به ما مشاوره داد که ما ۱۰- ۱۵ روز گذشته مزد آن را گرفتیم و امیدواریم اتفاقاتی که در کشتی رخ داد برای رشته‌های دیگر هم رخ دهد.

دبیر درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته خانواده بچه‌ها، اصحاب رسانه، از من ناراحت شدند چون ما اجازه ندادیم کسی به تمرینات بیاید. ما اولین تیمی بودیم که همه نفرات‌مان واکسینه شدند. واکسینه جواب داده و از هموطنان می‌خواهم همه این کار را انجام دهند. وقتی مراجع تقلید و همین طور دانشمندان ما توصیه می‌کنند موضوع هم شرعی است و هم علمی.

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه بعد از مسابقات جهانی شما تغییر در کار ایجاد کرده و برخی موضوع را مطرح کردند که درستکار رفیق شماست تصریح کرد: غلام محمدی عزیز ماست، اما مربیگری مانند دوی امدادی است. محمدی زحمت خود را ۲۰ سال گذشته کشیده است و از او تشکر می‌کنم. رفیق بازی کردم یا نه این موضوع خودش را در نتایج تیم ملی نشان داد. از نظر من خدا را شکر انتخاب درستی بود، خیلی‌ها بعدا قبول کردند. ما در روزهای آینده مسابقات لیگ، زیر ۲۳ سال جهان، نیروهای مسلح و بعد آذرماه مسابقات قهرمانی کشور، جام تختی، مسابقه رو در رو با آمریکا و ...‌ داریم.

وی در پاسخ به این‌ سوال که فکر می‌کنید تکرار نتایج را سال آینده داشته باشیم، تصریح کرد: لطف خدا بود اما باید تلاش خودمان را کنیم. در آزاد ما از روسیه و آمریکا عقب هستیم و ۲-۳ سال زمان است نه اینکه فردا نتیجه بگیریم‌، حریفان هم بیکار نیستند. اگر می‌خواهیم به حریفان برسیم نباید فرار کنیم بلکه باید به مصاف آنها برویم. دعا کنید تیمی آزاد را بالا ببریم. فرنگی هم نایب قهرمان شدیم اما با یک مدال قهرمان می شدیم مطمئن باشید سال بعد با کمک بنا و سوریان نتایج بهتری بگیریم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول