اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گاف عجیب هیات فوتبال تهران در مسابقات امیدهای پایتخت/ وقتی برای بازی پرسپولیس داور انتخاب نشد

در راستای برگزاری مسابقات امیدهای تهران امروز دیدار پرسپولیس با تیم ستاره اکباتان برگزار نشد.

گاف عجیب هیات فوتبال تهران در مسابقات امیدهای پایتخت/ وقتی برای بازی پرسپولیس داور انتخاب نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ برتر امیدهای تهران از هفته گذشته آغاز شده و امروز قرار بود در ادامه این رقابت ها و از هفته دوم تیم های امید پرسپولیس و ستاره اکباتان در زمین عبدل آباد به مصاف هم بروند.

این بازی به میزبانی ستاره اکباتان بوده و هر دو تیم هم باید از ساعت 12 مصاف هم را شروع می کردند. بازیکنان هر دو تیم هم در زمین حاضر شدند اما رضا سخندان ناظر این بازی به مسئولان دو تیم اطلاع می دهد که ظاهرا هیات فوتبال تهران برای این مسابقه داور تعیین نکرده است.

به نظر می رسد هیات فوتبال تهران فراموش کرده برای این مسابقه داور در نظر بگیرید و وقتی دو تیم متوجه قضیه شدند زمین مسابقه را ترک کردند.

نکته جالب اینجاست که وقتی مسئولان دو تیم به ناظر بازی اعلام کردند که به طور رسمی در نامه ای بنویسد که داور در این مسابقه حاضر نشد و تیم ها به همین دلیل زمین را ترک کردند او حاضر به این کار نشد.

در این زمینه رضا ریاضتی سرپرست امیدهای پرسپولیس به خبرنگار فارس گفت: هفته گذشته که بازی دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس بود کلی مسئول از فدراسیون و هیات فوتبال در ورزشگاه حاضر شده بودند اما حالا یادشان رفته برای این بازی داور انتخاب کنند و وقتی هم به ناظر می گوییم رسما دست خط بدهد که ما به این دلیل زمین بازی را ترک کردیم قبول نمی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول