اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عنایتی: هوادار تیم دست و پا بسته ای نیست/ پنالتی استقلال درست نبود

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت:برای شروع بازی بدی نبود می دانستیم مقابل استقلال بازی می کنیم که شخصیت بزرگی دارد.

عنایتی: هوادار تیم دست و پا بسته ای نیست/ پنالتی استقلال درست نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ رضا عنایتی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال  در نشست خبری اظهار داشت: برای شروع بازی بدی نبود می دانستیم مقابل استقلال بازی می کنیم که شخصیت بزرگی دارد و منسجم و محکم بازی می کند. در شرایط بازی بد بازی نکردیم اما امیدوارم به خودباوری بهتر برسیم به استسقلال بابت سه امتیاز تبریک می گویم و تلاش می کنیم که بازی های بهتری انجام بدهیم و ریکاوری خوبی داشته باشیم برای مسابقات آینده.

سرمربی هوادار در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در این فصل کار سختی برای حفظ تیم در لیگ برتر دارید، گفت: ما جدول را به دو قسمت تقسیم می کنیم. 5-6 تیم مشکل مالی ندارند و 8-9 تیم شدیدا ضعف مالی دارند. 4-5 تیم برای قهرمانی تلاش می کنند و 8-9 تیم هم برای سقوط نکردن تلاش می کنند. ما با بضاعتی که داشتیم بازیکنان مان را جذب کردیم بازیکنانی که از نظر فنی بسیار خوب هستند. تلاش می کنیم در لیگ بمانیم. با مدیریت و شرایط جدید تفکرات بزرگی که دارند و برنامه ریزی خوبی که داریم به جاهای خوبی می ریزیم. ما تیم دسته وپا بسته ای نیستیم. با تلاش و کار کردن می‌خواهیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

عنایتی در مورد شرایط فنی تیم استقلال عنوان کرد: درست نیست من در مورد استقلال صحبت کنم. به این تیم بخاطر سه امتیازی که گرفت تبریک گفتم اما امروز شاهد یک بازی پایاپای بودیم. بازیکنان جوان و با تجربه ای که داریم اهداف مان را دنبال می کنیم. در دقایقی از مسابقه هم خیلی ناراحت شدم بخصوص صحنه گل. چون خیلی ساده گل خوردیم و  تلاش می کنیم تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری به جز صحنه داوری مشکل خاصی نداشت زیرا آن صحنه اصلا پنالتی نبود. بقیه صحنه ها در میانه زمین بود که تاثیرگذار نبود اما صحنه پنالتی را دیدم دروازه بان ما اصلا به مهاجم حریف نخورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول