اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشدید گشت‌های سیار بازرسان در بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از شدت گرفتن گشت‌های سیار بازرسان در بازار خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها در بخش‌های مختلف عرضه کالا صورت می‌گیرد.

تشدید گشت‌های سیار بازرسان در بازار

رضا مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای رصد بازار گشت مشترک روزانه با همکاری تعزیرات حکومتی استان زنجان، سازمان صمت، اداره کل غله استان، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی برگزار می‌‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا اکیپ گشت بازار به صورت روزانه بازار کالا از جمله مرغ و تخم مرغ کالای هدف گوشت برنج شکر،  قند، روغن و لبنیات، شوینده را رصد کرده و در صورت مشاهده تخلف با خاطیان برخورد می‌کنند.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات ۶ ماهه این اداره کل در حوزه بازرسی ارائه کرد و افزود: در این مدت ۲۴۹ اکیپ شامل یک هزار و ۱۰۶ خودرو بازرسی از بازار را انجام دادند که در جریان همین بازرسی‌ها یک انبار که اقدام به ثبت کالا در سامانه مربوط نکرده بود، تا ارائه مدارک مربوط پلمب شد.

مظفری با اشاره به اینکه مبلغ محکومیت واحدهای صنفی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است، گفت: در همین راستا ۸۲۸ واحد متخلف شناخته شده و واحدهای بدون تخلف نیز ۱۵۵ مورد بوده و ۱۳۳ تذکر نیز به سایر واحدها داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین تعداد پرونده‌های وارده در این مدت را ۲ هزار و ۲۹ فقره در حوزه کالا و خدمات اعلام کرد و گفت: میزان محکومیت در این بخش ۱۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین تعداد پرونده‌های وارده در حوزه بهداشت و درمان را ۱۸۷ فقره اعلام کرد و افزود: میزان محکومیت در این بخش هم ۳۵۹ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول