اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دمای هوای یزد به زیر صفر می‌رسد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در یزد گفت: سرما در پیش است و گلخانه داران و مرغداری‌ها نسبت به تامین ایمنی این اماکن با توجه به سرمای در پیش رو اقدام کنند.

دمای هوای یزد به زیر صفر می‌رسد

سیدعباس میرحسینی در گفت و گوی رسانه‌ای با خبرنگاران اظهار کرد: گلخانه داران نسبت به استحکام گلخانه ها و تنظیم دمای هوای آن اقدام و مرغداری ها هم سرویس های گرمایشی خود را فعال کنند.

به گفته وی دمای هوای استان از امروز تا شنبه با کاهش ۶ تا هشت درجه ای روبرو خواهد شد و در مجموع هفته اینده هفته ای سرد در استان خواهد بود.

وی اظهار داشـت: از عصر امروز وزش باد نسبتا شدید نیز در استان بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان رخ می دهد و احتمال وزش گرد و خاک هم وجود دارد.

میرحسینی با بیان اینکه سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ هوای سرد به استان خبر داد افزود: دمای هوا طی روزهای آینده در مناطق کوهستانی به زیر صفر می رسد و احتمال یخ‌زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.

وی به مرغداری های استان توصیه کرد با توجه به شرایط پیش رو تهویه، تنظیم دما و تامین سوخت سالن ها با توجه به کاهش دما، تهیه خوراک پر انرژی برای دام ها و جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل سالن ها را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول