اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید استاندار تهران از چند واحد صنعتی در شهریار/ منصوری: مشکل اشتغال با فعال‌سازی ظرفیت‌های تولیدی مرتفع می‌شود

استاندار تهران گفت: مسئله مهم در سطح استان تهران موضوع اشتغال است و با توجه به زیرساخت‌های مناسب صنعتی و فعال شدن تمام ظرفیت‌ها شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

بازدید استاندار تهران از چند واحد صنعتی در شهریار/ منصوری: مشکل اشتغال با فعال‌سازی ظرفیت‌های تولیدی مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، محسن منصوری، استاندار تهران در اولین سفر کاری خود به شهرستان شهریار مراجعه و از شرکت‌های مختلف حوزه تولید ملی بازدید به عمل آورد.

منصوری در حاشیه بازدید از یکی از شرکت‌های تولید کننده تایر اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رفع موانع و پشتیبانی از تولیدکنندگان، همه دستگاه‌ها باید تمام ظرفیت خود را برای رفع موانع تولید به کار گیرند و این عنوان، تکلیفی برای دستگاه‌ها ایجاد کرده است. 

وی ضمن اعلام رضایت از وضعیت این شرکت و با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای آن اظهار کرد: در راستای تامین تسهیلات مربوطه، طرح توسعه در ستاد تسهیل استان مورد بحث قرار خواهد گرفت و مجموعه استانداری و فرمانداری در راستای اجرای این طرح‌ها کمک خواهند کرد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی استان، تمرکز بر رفع موانع تولید است، افزود: مسئله مهم در سطح استان تهران موضوع اشتغال است و باتوجه به زیرساخت‌های مناسب صنعتی با کمک کردن به واحدها و فعال شدن تمام ظرفیت‌ها، شاهد رفع بخشی از مشکل اشتغال خواهیم بود و همه دستگاه‌ها از جمله حوزه صنعت و معدن و حوزه کشاورزی در این زمینه بسیج شده‌اند تا قدمی در این زمینه برداشته شود.

محسن منصوری در ادامه بازدید‌های امروز خود در حاشیه بازدید از یک واحد دامداری در شهریار اظهار کرد: برخی از مشکلات دامداران مربوط به مسائل بالادستی و کلان کشور است که باید توسط وزرا و هیئت دولت تدبیر شود. 

وی با بیان اینکه سود ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب دلالان می‌رود، افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی بنابر اقتضایی وارد چرخه اقتصادی کشور شد و تصمیم دولت فعلی بر اصلاح فرآیند آن است. 

استاندار تهران ادامه داد: قشر برخوردار، تاجر، بازرگان و بالادستی از ارز ۴۲۰۰ تومانی منفعت برده و قشر محروم، مستضعف، لایه‌هایی پایینی جامعه از آن بی‌بهره‌اند، در حالیکه این سیاست برای بهره‌مندی این قشر بناگذاشته شده بود. 

 وی در ادامه با اشاره به وضعیت جمعیت تهران گفت: در استان تهران سالانه ۲۵۰ هزار نفر که به اندازه یک شهرستان است، جمعیت اضافه می‌شود و هر چهار سال حدود یک میلیون نفر که به اندازه جمعیت یک استان است در دل استان تهران شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول