اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سند تحول ورزش همگانی به زودی اجرایی خواهد شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: سند تحول ورزش همگانی تهیه و قرار است با اتمام بررسی‌های لازم به‌زودی به مرحله اجرا درآید.

سند تحول ورزش همگانی به زودی اجرایی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه سید حمید سجادی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فدراسیون ورزش همگانی در صف مقدم مأموریت‌های توسعه ورزش همگانی است که توجه ویژه به این فدراسیون از مهم‌ترین برنامه‌ها است و همین‌طور معاونت فرهنگی و ورزش همگانی که اخیراً تغییرات در وزارت ورزش هم ایجاد شد و دکتر سینا کلهر قبول مسئولیت کردند، سند تحول ورزش همگانی تهیه شده که ان‌شاءالله به‌زودی اجرایی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ساخت مجموعه‌های ورزشی سرپوشیده و روباز باید در ساوه مورد بررسی قرار بگیرد عنوان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و صنعتی ساوه باید در جلسات تخصصی با مسئولان یک بازبینی و بازنگری در حوزه اماکن ورزشی این شهرستان داشته باشیم و سرانه ورزشی این شهر را افزایش دهیم.

سجادی در پاسخ به خواسته ورزشکاران برای احداث پیست تارتان در ساوه گفت: پیست خاکی اصالت ورزش دو و میدانی است اما همان‌طوری که حرکت خودرو روی آسفالت راحت‌تر از خاک است بنابراین پیست تارتان می‌تواند کمک شایانی به ورزشکاران این رشته کند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت ورزش همگانی کشور بیان کرد: ورزش همگانی با دارا بودن فدراسیون مستقل خط مقدم این حوزه است که مأمور دوستان ورزش‌های همگانی و زیرساخت‌های آن است و ممتبن از آن از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سند تحول ورزش همگانی تهیه شده است و قرار است با اتمام بررسی‌های لازم به‌زودی به مرحله اجرا درآید.

سجادی در ادامه به حوزه جوانان پرداخت و عنوان کرد: تغییراتی در حوزه معاونت جوانان وزارت ورزش رخ داد و با روی کار آمدن آقای یامین پور برنامه‌های این حوزه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت ‌به استحضار ریاست جمهوری رسید.

وی خاطرنشان کرد: با تحولات مد نظر در این حوزه، آینده درخشانی را برای بخش جوانان پیش‌بینی می‌کنیم و امیدواریم با همکاری کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف مجلس، مرکز مطالعات و دستگاه‌های مرتبط با زیرمجموعه حوزه جوانان، یک سند تحول برای این حوزه برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل شورای اندیشه و ورزش گفت: این شورا از جمعی از افراد متفکر، جوان، اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس و افراد حوزه ورزش تشکیل شده و در آن مسائل جوانان به‌صورت دقیق بررسی و مورد مطالعه قرار می‌گیرد تا مشکلات این حوزه در سریع‌ترین زمان به بهترین شکل رفع شود.

سجادی با ابراز امیدواری در خصوص تکمیل تیم مدیریت وزارت و پیشبرد اهداف و برنامه پیش‌بینی شده گفت: افتخار می‌کنم که از استان مرکزی در هیئات وزیران قرار دارم و تلاش می‌کنم با اقدامات شایسته در سراسر کشور، رضایت ورزشکاران و جوانان را جلب کنم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول