اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

منصوری: عملکرد فرمانداران فعلی تهران ارزیابی می‌شود/ بومی‌گزینی یکی از ملاک‌های مهم در انتصاب‌ها خواهد بود

استاندار تهران گفت: فرمانداران فعلی بایستی بر اساس شاخص‌های مختلف از جمله میزان توان و کارکرد ارزیابی و سنجش شوند و اگر نیاز به تغییر باشد، پس از آن انجام شود.

منصوری: عملکرد فرمانداران فعلی تهران ارزیابی می‌شود/ بومی‌گزینی یکی از ملاک‌های مهم در انتصاب‌ها خواهد بود

محسن منصوری، استاندار تهران عصر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار در خصوص انتخاب و انتصاب فرمانداران شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: ما در این موضوع در حال مطالعه هستیم و اصل بر آن است که در هر جابه‌جایی به یک حجت برسیم.

وی با بیان اینکه  ابتدا به ساکن بنا بر تغییر فرماندارن نیست، افزود: فرمانداران فعلی بایستی بر اساس شاخص‌های مختلف از جمله میزان توان و کارکرد ارزیابی و سنجش شوند و اگر نیاز به تغییر باشد، پس از آن انجام شود.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه فرآیند ارزیابی فرمانداران زمان زیادی نخواهد برد، تصریح کرد: بومی‌گزینی یکی از ملاک‌های مهم در انتصابات خواهد بود البته بومی‌گزینی اولویت مطلق استانداری و ممکن است در جایی بنابر ملاحظاتی از شخص غیربومی استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول