اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دفتر امام جمعه قلعه رئیسی افتتاح شد+تصاویر

با حضور ائمعه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد دفتر امام جمعه قلعه رئیسی افتتاح شد.

دفتر امام جمعه قلعه رئیسی  افتتاح شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امروز و با حضور رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، ائمعه جمعه شهرهای دهدشت، چرام، لنده، سوق و قلعه رئیسی و جمعی از مسئولان محلی چاروسا از جمله رئیس دادگستری، بخشدار، سرپرست شهرداری، شورای شهر، رئیس کمیته امداد و رئیس شبکه مرکز و درمان قلعه رئیسی دفتر جدید دفتر امام جمعه قلعه رئیسی افتتاح شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این افتتاحیه با بیان اینکه دفتر قبل امام جمعه این شهر از فضای بسیار نامناسبی برخوردار بود و فضای درستی برای پاسخگویی به امورات مردم نبود تصریح کرد: این فضا در مرکز شهر اجاره شد و برای تعمیرات آن مبلغی قریب به ۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از همه ادارات و افرادی که برای راه اندازی دفتر کمک کردند یادآور شد: برای راه اندازی دفتر امام جمعه افراد زیادی کمک کردند که رئیس دادگستری، بخشدار، شهرداری و شورای شهر، کمیته امداد، امور صنفی، مرکز درمانی و ادارات دیگری در این زمینه همکاری کردند که صمیمانه تشکر میکنم.

وی وجود دفتر امام جمعه برای شهر را بسیار مهم دانست و گفت: دفتر امام جمعه و وجود ائمعه جمعه به عنوان پناهگاهی برای مردم است که بتوانند مشکلات خود را از نزدیک بیان کنند و بتوانند دغدغه های خود را بیان کنند و همچنین مکانیست برای حضور مسئولین و بیان عملکرد خود و برای راه اندازی این دفتر تلاش های زیادی شد که از همه تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه استان هم در حاشیه افتتاحیه دفتر امام جمعه قلعه رئیسی با تبریک هفته وحدت و با تقدیر از همه کسانی که برای راه اندازی دفتر تلاش کردند بیان کرد: دفتر امام جمعه و دیگر مکان های اداری مکان هایی هستند که شان و منزلت مردم همان منطقه را می‌رساند و فضای است برای عموم مردم، به خصوص دفتر ائمعه جمعه که دفاتر ائمعه جمعه به نحویی پناهگاهی برای بیان مشکلات مردم است و راه اندازی این دفتر قطعا کمک شایانی برای برطرف شدن مشکلات مردم است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه استان ادامه داد: ائمعه جمعه استان در بیان مشکلات مردم هیچ گونه واهمه ندارند و برای بیان مشکلات از تمام ظرفیت ها استفاده خواهند کرد و قطعا راه اندازی دفتر با محیط مناسب دفتری است در شان مردم قلعه رییسی که حقیقتا دفتر قبل در شان امام جمعه و مردم نبود و با تلاش شبانه روزی کارهای خوبی در این دفتر انجام گرفت.

وی ادامه داد: با حضور دفتر قبل و تصمیم و صحبت های که با مسئول اموال شورای سیاست گذاری شد قرار بر این شد تا برای راه اندازی دفتر تلاش و همکاری بسزایی صورت بگیرد و همین امر هم با تلاش و همکاری مسئولین محلی و شورای سیاست گذاری کارهای خوبی انجام گرفت که تقدیر و تشکر میکنم.

فاطمیان عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با تقدیر از تلاش ها و زحمات امام جمعه قلعه رئیسی ایشان را فردی انقلابی و دغدغه مند برای مشکلات مردم دانست و گفت: امیدواریم تلاشی صورت بگیرد تا بنیاد علوی در این منطقه راه اندازی شود و مشکلات زیرساختی این شهر و منطقه بهتر برطرف شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول