اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دادستان مازندران: سازمان جنگل‌ها تامین نیروهای حفاظت از جنگل‌ها را فوری انجام دهد

دادستان مرکز مازندران در بازدید از منطق جنگلی انگتارود شهرستان نور با هشدار به سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور مبنی بر اقدام فوری برای تامین نیروهای حفاظت از جنگل‌ها، تاکید کرد؛ دستگاه قضایی هیچ کوتاهی، اهمال در حفظ و حراست از انفال و منابع طبیعی را نپذیرفته و در صورت عدم اقدام فوری، مسؤولان مربوطه که مرتکب ترک فعل و قصور شوند را تحت تعقیب قضایی قرار خواهد داد.

دادستان مازندران:  سازمان جنگل‌ها تامین نیروهای حفاظت از جنگل‌ها را فوری انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران به اتفاق دادستان چمستان، مدیرکل منابع طبیعی و فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان و فرمانده انتظامی شهرستان از منطقه جنگلی بحرانی انگتارود بازدید کردند.

در این بازدید نحوه اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع حدود ۱۵ هکتار اراضی ملی تصرف شده و پیشگیری از قاچاق چـوب  در جنگل‌های منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

 

دادستان مرکز مازندران در این بازدید به سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور مبنی بر اقدام فوری برای تامین نیروهای حفاظت از جنگل‌ها تاکید کرد.

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران طی بازدید از منطقه انگتارود بخش چمستان و مشاهده حجم زیادی از تصرف اراضی ملی و قطع درختان و قاچاق چوب جنگلی گفت: با توجه به افزایش قیمت چوب و سودآوری قطع و قاچاق چوب از سویی و کاهش تعداد قرق‌بان‌ جنگل به‌دلیل بازنشستگی و عدم جایگزین این نیروها از سوی سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور،  میزان تجاوز به منابع طبیعی به‌صورت چشمگیری افزایش یافته است. 

وی ضمن اخطار نسبت به این مسئله افزود: دستگاه قضایی هیچ کوتاهی، اهمال در حفظ و حراست از انفال و منابع طبیعی را نپذیرفته و در صورت عدم اقدام فوری، مسؤولان مربوطه که مرتکب ترک فعل و قصور شوند را تحت تعقیب قضایی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول