اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اولین ال کلاسیکو پس از 15 سال بدون مسی/ جدال بارسا - رئال با حضور ستاره‌های جوان

فردا بعد از ظهر پس از 15 سال، ال کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید بدون حضور لئو مسی برگزار خواهد شد.

اولین ال کلاسیکو پس از 15 سال بدون مسی/ جدال بارسا - رئال با حضور ستاره‌های جوان

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا بعد از ظهر از ساعت 17 و 45 دقیقه، ال کلاسیکو بدون حضور لیونل مسی در 15 سال اخیر برگزار خواهد شد. دیداری که مثل گذشته، تب و تاب ندارد و باید دید ستاره‌های جوان بارسا و رئال چه نمایشی به ثبت خواهند رساند.

البته رئال مادرید نیز بدون حضور راموس پا به این میدان خواهد گذاشت که این نیز در نوع خودش یک رکورد محسوب می‌شود.

سرخیو بوسکتس فردا چهل و یکمین ال کلاسیکو خود را تجربه خواهد کرد و از این حیث رکورددار خواهد بود. پس از ستاره بارسلونا، جرارد پیکه با 37 بار بازی مقابل رئال و بنزما با 36 بازی مقابل بارسلونا بیشترین تجربه ال کلاسیکو را در دیدار فردا خواهند داشت.

*بارسلونا جوان‌تر از رئال مادرید

اگر به سن 2 تیم نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که بارسلونا که با رفتن مسی، سوارز و گریزمان چهره‌ای جوان به خود گرفته، با 26 سال و 174 روز، سن پایین‌تری نسبت به رقیب اصلی خود دارد. رئال با حضور ستاره‌هایی مثل بنزما، مودریچ و تونی کروس، میانگین سنی 28 سال و 20 روز خواهد داشت که طبق آمار اوپتا، پنجمین تیم مسن لالیگا محسوب خواهد شد.


درخشش گاوی 17 ساله در بارسلونا باعث شد تا این ستاره به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شود در نیمه نهایی و فینال لیگ ملت‌های اروپا بازی کند

بارسلونا در ترکیب خود برای رقابت فردا، 8 بازیکن دارد که پس از سال 2000 به دنیا آمده‌اند و رئال مادرید 6 بازیکن دارد که زیر 21 سال دارند.

*مهره‌های جوان و تاثیرگذار بارسلونا – رئال مادرید

گاوی، آنسو فاتی و اریک گارسیا جوان‌ترین بازیکنانی از بارسلونا خواهند بود که به احتمال فراوان فردا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. حضور پدری در هاله‌ای از ابهام است و به نظر می‌رسد کومان این ستاره بزرگ خود در اختیار نخواهد داشت.

از طرف دیگر، وینیسیوس که در ال کلاسیکوی 2 فصل گذشته گلزنی کرد، یکی از ستاره‌های جوان آنچلوتی در بازی فردا به حساب می‌آید. بازیکنانی مثل کاماوینگا و رودریگو نیز دیگر بازیکنان جوان مادرید برای ال کلاسیکو محسوب خواهند شد.


وینیسیوس و رودریگو در بازی مقابل شاختار در لگ قهرمانان اروپا 2 گل و یک پاس گل را به ثمر رساندند تا به ستاره‌های اصلی آنچلوتی نام گیرند

مارکا نوشت که این ال کلاسیکو، ال کلاسیکوی جوانان خواهد بود و از درخشش بازیکنانی مثل فاتی و وینیسیوس نوشت. بازیکنانی که در این فصل هواداران خود را بسیار امیدوار کردند که در آینده به ستاره اصلی تیم بدل شوند.

*اولین ال کلاسیکو

ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و گاوی به احتمال فراوان فردا اولین الکلاسیکوی خود را تجربه خواهند کرد و برای رئال مادرید ، دیوید آلابا و ادوارو کاماوینگا این تجربه را حس خواهند کرد.

*شرایط 2 تیم پیش از ال کلاسیکو

بارسلونا در وضعیت بدی به سر می‌برد و کاملا با رئالِ آنچلوتی شرایطی متفاوت دارد. طبق گفته بسیاری از رسانه‌ها بارسلونا در صورت باخت مقابل رئال ، شاید مربی خود را از دست بدهد و همین موضوع باعث شده تا فشار زیادی روی کومان ایجاد شود. بارسلونا با اینکه در بازی مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا به برد رسید ولی بسیاری از این تیم انتقاد کردند که به شدت در خط تهاجمی ضعف دارد.

از طرف دیگر رئال مادرید که 3 بازی ناکام را مقابل ویارئال، شریف تیراسپول و اسپانیول را به ثبت رساند ولی نمایشی درخشان مقابل شاختار در اوکراین داشت و با حضور بنزما توانست به برد 5 بر صفر دست یابد. این تیم حالا با فرماندهی بنزما به شدت امیدوار است که پیروز مسابقه ال کلاسیکو در نیوکمپ نام گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول