اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازسازی مناطق زلزله‌زده چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات بازسازی و آواربرداری مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

بازسازی مناطق زلزله‌زده چهارمحال و بختیاری آغاز شد

فرشید ریاحی سامانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله، ستاد بازسازی در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ راه‌اندازی شد و هم اکنون آماده ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماشین‌آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در منطقه حضور دارند تا کار آواربرداری با سرعت انجام شود.

ریاحی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن شهرستان کوهرنگ نیز به عنوان ستاد معین بازسازی بخش مرکزی و بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ، همچنین بنیاد مسکن شهرستان فارسان به عنوان ستاد معین بازسازی شهرستان فارسان و بنیاد مسکن شهرستان اردل به عنوان ستاد معین بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان اردل، آماده ارائه خدمات به زلزله‌زدگان هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اظهار داشت: از مردم این مناطق که در زلزله آسیب دیده‌اند و منازل مسکونی‌شان دچار آسیب و خسارت شده است درخواست داریم تا با مراجعه به ستادهای بازسازی نسبت به تشکیل پرونده اقدام، تا روند بازسازی با سرعت بیشتری انجام شود.

ریاحی عنوان کرد: از مسئولان ارشد استان و فرمانداران شهرستان‌های مذکور درخواست داریم تا در خصوص استقرار شعب بانک‌های عامل در مناطق زلزله‌زده بخش بازفت همچنین تامین مصالح سنگی و استقرار کارگاه‌های تهیه و توزیع بتن آماده دستور دهند تا اقدامات لازم انجام و با توجه به شروع فصل سرما کار بازسازی منازل مسکونی با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول