اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اسلام مفهوم وحدت و برادری را تحقق بخشیده است

امام جمعه اهل سنت شهر لیردف شهرستان جاسک گفت: با استناد بر آیه «واعتصموا بحبل الله جمعیا ولا تفرقوا» از منظر اسلام زیباترین و والاترین مفاهیم دینی، مفهوم وحدت و برادری است که آن را تحقق بخشیده است.

اسلام مفهوم وحدت و برادری را تحقق بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لیردف، شیخ عبدالقادر دیانت امام جمعه و خطیب اهل سنت شهر لیردف در شهرستان جاسک، به مناسبت فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم (ص) و ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: دین مبین اسلام همان گونه که عرصه دعوت خویش را به قوم و ملتی خاص محدود نکرده است بلکه همواره اتحاد امت اسلامی را نیز در صدر برنامه‌های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده و پیمان اخوت دینی را میان فرزندان امت اسلامی جاری ساخته است.

وی با اشاره بر نقش بی بدیل اسلام در رفع اختلافات و تفرقه میان مسلمانان افزود: همچنین که دین مبین اسلام از هرگونه دشمنی و تفرقه مسلمانان را منع و برحذر داشته و خداوند متعال در این خصوص می فرمایند «ولا تنازعوا» با هم اختلاف نکنید، همچنان که اختلاف سبب خواهد شد که از هم گسیخته شده و هیبت و قدرتی را که اسلام به شما داده از بین برود.

امام جمعه اهل سنت شهر لیردف در شهرستان جاسک با تاکید بر اصل جایگاه مهم ایران اسلامی در ساختار برجسته وحدت اسلامی عنوان کرد: کشور عزیز ما ایران منادی وحدت بین مسلمانان است و الگو و سرمشقی برای آحاد کشور و ملل اسلامی بشمار می‌رود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول