اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جهاد مسئولان، قوام‌بخش وحدت مردم خواهد بود

جبهه پایداری در بیانیه‌ای به مناسبت هفته وحدت تصریح کرد: در مقطع کنونی که سه قوه و همچنین شهرداری‌ها و شوراها همسو و همراه و هم‌آهنگ هستند، یکی از مؤلفه‌های قوام‌بخش وحدت بین مردم حرکتی جهادی توسط مسئولان برای تحول آفرینی و نجات ملت از فشار اقتصادی ناشی از بی‌تدبیری و فرصت‌سوزی و حراج سرمایه‌های مادی و معنوی دولت گذشته است.

جهاد مسئولان، قوام‌بخش وحدت مردم خواهد بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن پیام جبهه پایداری بدین شرح است:

«إِنَّ هَـذِهِ أُمَّتـُکُمْ أُمّـَةً وَاحِـدَةً وَأَنَـا رَبـُّکُمْ فَـاعْبُـدُونِ» سوره مبارکه انبیاء آیه ۹۲

فرا رسیدن روز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) روز بزرگی است که خداوند با خلق بنده‌ای بزرگوار، به انسان‌های مظلوم و مستضعف؛ وعده ظهور منجی عادل را اعطا کرد و رسولی را آفرید که بتواند در دورانی که ظلم و بی‌عدالتی، تبعیض و فساد و جهل و نادانی بیداد می‌کرد با وحدت‌آفرینی در میان مستضعفان بار سنگین رسالت الهی را بر دوش کشد و با تحمل ناملایمات و مشکلات برای احقاق حق و عدالت و برپایی حکومت اسلامی، تلاش کند.

میلاد مسعودی که تحقق عالی‌ترین هدف آفرینش برای ایجاد وحدت در مسیر تحقق عدل و پیروزی حق بر باطل را به ثمر خواهد رسانید و پیروانش بیش از هزار و سیصد سال بعد در دیار ما و به رهبری امام روح الله(ره)، عنصر وحدت را جزء لاینفک ماهیت نهضت اسلامی خود دانستند تا با همت و وحدت مردمی بصیر و به برکت پرچم اسلام، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ایران سربلند هدیه گردد؛ تا در این حوزه اشتراک شیعه و سنی، کرد و لر و ترک و ترکمن و فارس و بلوچ و عرب، شهری و روستایی و احترام متقابل بین مذاهب و ادیان مصرح در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی موتور محرکه پیشرفت کشور شود.

ملت بزرگ ما در طول چهل و اندی سال پس از پیروزی نهضت امام خمینی(ره) عوامل وحدت‌زا و تفرقه‌زا را به خوبی شناخته و وحدت حول محور اصول اساسی انقلاب و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را اصیل و خدشه‌ناپذیر می‌دانند. 

در مقطع کنونی که سه قوه قضائیه، مقننه، مجریه و همچنین شهرداری‌ها و شوراها همسو و همراه و هم‌آهنگ هستند، یکی از مؤلفه‌های قوام‌بخش وحدت بین مردم حرکتی جهادی توسط مسئولان برای تحول آفرینی و نجات ملت از فشار اقتصادی ناشی از بی‌تدبیری و فرصت‌سوزی و حراج سرمایه‌های مادی و معنوی دولت گذشته است. 

در این روند احزاب، اصحاب رسانه، صاحبان بلندگو و سخنگاه ضمن نقد منصفانه در دایره منافع ملی با ارائه راهکارهای مشفقانه باید هوشمندانه مانع تفرقه‌آفرینی دلالان بیگانگان شوند. حتی تشکل‌های غیر همسو اما دوستدار و حامی نظام با «تعایش سلمی» و «تعامل مسالمت‌آمیز» می‌توانند مقوم وحدت داخلی باشند. 
این مطالبات انعکاس خواست قلبی امت اسلامی تحت هدایت‌های داهیانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب و در چارچوب بیانیه گام دوم انتظاری درست و به حق است و قطعأ نتیجه آن افزایش اعتماد عمومی به عنوان رکن سرمایه اجتماعی و مؤلفه قدرت ملی خواهد بود. 

در حوزه منطقه‌ای نیز به لطف الهی در سایه بیداری اسلامی و قدرت یافتن جبهه مقاومت، فتنه‌های استکباری کارساز نبوده و استکبار جهانی و اقمارش در سرازیری افول، سرگردانند. جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و... وحدتی نانوشته و اتحادیه‌ای غیر رسمی بر علیه ظلم و بی‌عدالتی جهانخواران را به نمایش گذاشته‌اند که زمامداری توحش در آمریکا با فتنه‌های داعش و حیله‌های سازش را به زانو در آورده و وحدت در منطقه حول محور عدالتخواهی و اصل اخراج آمریکا از منطقه بروز و ظهور یافته و تدابیر و جانفشانی‌های سرباز رهبری شهید پرآوازه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ثمر نشسته و شعله‌های سوختن جانانه‌اش در راه نجات مظلومان، میدان مبارزه با سلطه‌گران را گرمی و روشنی بخشیده است. اگرچه سیاست برخی سلاطین و حکام ضدمردمی برخی دولت‌ها در منطقه مقابل آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، خوش خدمتی برای حفظ آنها و به خیال باطل برای تحکیم قدرت خود است، اما به زودی نتیجه این خیانت‌ها و جنایت‌ها به اضمحلال حاکمیت و قدرت پوشالی آنها و پیروزی مردم ظلم‌ستیز خواهد انجامید. چرا که خائن محکوم به فناست.

در حوزه بین‌الملل نیز وحدت کشورهای اسلامی حول محور جهان‌بینی توحیدی، دین اسلام، قرآن مجید و تلاش برای تقویت ارزش‌های اسلامی به عنوان یک ضرورت در اولویت قرار دارد. فریاد سیدحسن نصرالله، ابراهیم زکزاکی، لوییس فراخان و... در سپهر جهانی به هم گره خورده و به مثابه مشتی قدرتمند برآمده از فرهنگ پایداری و مقاومت گلوی آمریکا و رژیم اشغالگر و مزدوران آنها را نشانه رفته است، «الیس صبح بقریب».

در این مسیر وحدت باشگاه تحریمی‌ها و خشم مقدس ملت‌ها برعلیه تحریم‌های ظالمانه دشمنان اسلام و انسانیت گشایش بخش خواهد شد. 

شیطنت کاخ سیاه نشینان چه ترامپی و چه بایدنی برای ایجاد اجماع جهانی بر علیه ایران اسلامی ناکام مانده و جهت‌گیری‌های منطقی دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی با محوریت تحکیم مناسبات با کشورهای همسایه و تقویت دیپلماسی اقتصادی و... خواب آشفته آمریکا و متحدانش برای منزوی ساختن کشور بزرگ ایران اسلامی را بدون تعبیر گذاشته و هزیان‌هایش را بلااثر کرده است.

تمدن بی‌پایه آمریکا با سیاست‌های غلط و غیرانسانی، با وحدت روز افزون مستضعفان جهت در سراشیبی افول سرعت خواهد گرفت. 

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این مقطع حساس و پیچ تاریخی مهم از ملت هوشمند و قهرمان پرور می‌خواهد که با تکیه بر ارزش‌های الهی و عقلانیت و معنویت و عدالت حول محور ولایت فقیه با حمایت و تقویت دولت مردمی و کار و تلاش مجاهدانه و عزتمندی برآمده از خون مطهر شهدا و اتحاد و همبستگی مورد تأکید حضرت امام(ره) و رهبر عزیز پیشران پیشرفت و تعالی و تحقق بند بند منشور گام دوم انقلاب باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول