اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تفاهم حاصل شد؛ تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می‌شود

نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولین سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان پیرامون تبلیغات محیطى در استادیوم آزادى برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

تفاهم حاصل شد؛ تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمى باشگاه استقلال، معاون حقوقى این باشگاه با قدردانى از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران عزیز باشگاه استقلال، اهالى فوتبال و رسانه‌هاى گروهى از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطى این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعى با بیان این موضوع اظهار داشت: با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقاى دکتر سجادى و به پیشنهاد ایشان نشستى با حضور آقاى دکتر علی‌نژاد معاون محترم وزارت، دکتر آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، جناب آقاى بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانى آقاى مددى در مجموعه ورزشى آزادى برگزار شد که نتایج بسیار خوبى داشت.

معاون حقوقى باشگاه استقلال اضافه کرد: سجادى؛ معاون محترم وزارت را براى بررسى و حل و فصل موضوع معرفى کردند و با ورود علی‌نژاد مقرر شد پس از تصویب هیات رییسه محترم سازمان لیگ بر مبناى خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطى در بازى‌هاى خانگى با همکارى کارگزار استفاده کند.

سمیعی درباره جزییات جلسه هم این گونه توضیح داد: پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال، می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد- برد باشد. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید پس از صدور و اخذ مصوبه هیات رییسه توسط  بهاروند و با اعتمادسازی در خصوص پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد هم از رویکرد سازنده علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایت بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این نشست به دنبال حل موضوع و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانى کنیم.

سمیعى در پایان گفت: تحقق اهداف مورد نظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسیر ایجاد ساختار حرفه‌اى براى این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمى‌شود و شایسته است از اعضاى خانواده میلیونى استقلال و همچنین رسانه‌هاى گروهى، باشگاه‌ها و کارشناسانى که در این مسیر از این خواسته حمایت کردند، قدردانى کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول