اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فردا با تلویزیون به ورزشگاه می‌روید

مدیر ورزش شبکه استانی سهند گفت: بازی تیم‌های تراکتور با صنعت نفت آبادان با کیفیت جدید پخش خواهد شد.

فردا با تلویزیون به ورزشگاه می‌روید

مهدی جولا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: واحد سیار شبکه استانی شبکه سهند فردا برای اولین بار از ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به پخش زنده بازی تراکتور و صنعت نفت آبادان پرداخته و علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند بازی این ۲ تیم را با کیفیت تصاویر بالا مشاهده کنند.

وی گفت: برای همین منظور‌ شهروندان باید گیرنده‌های دیجیتالی خود را دوباره تنظیم کرده که فرمت قبلی فرمت SD بود و بعد از جستجو در گیرنده‌های دیجیتالی می‌توانند شبکه سهند HD را پیدا کرده و ذخیره کنند و با کیفیت بالا فوتبال را تماشا کنند.

جولا افزود: این واحد سیار علاوه بر کیفیت بالای تصاویر، قابلیت افزایش تعداد دوربین در پخش زنده داشته و فردا بازی تراکتور با نفت آبادان با تعداد دوربین بیشتری ضبط و پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده برنامه موج فوتبال در مورد این برنامه هم تصریح کرد: تغییراتی در فرمت پخش این برنامه خواهیم داشت و بعد از تعطیلات لیگ که از هفته چهارم است، پخش این برنامه مجددا روی آنتن می‌رود و نهایت تلاش‌مان این است که بتوانیم رضایت مخاطب این برنامه را جلب کنیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول