اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۸ زندانی جرایم مالی در سبزوار آزاد شدند

رئیس اداره زندان سبزوار گفت: هشت زندانی جرایم مالی در سبزوار به همت واحد مددکاری زندان و کمک نیکوکاران آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

۸ زندانی جرایم مالی در سبزوار آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، رمضانعلی سیدآبادی اظهار کرد: هشت زندانی جرایم مالی در سبزوار به همت واحد مددکاری زندان و کمک نیکوکاران آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس اداره زندان سبزوار افزود: آزادی این زندانیان همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد فرخنده نبی اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) صورت گرفت.

وی ادامه داد: مجموع بدهی این زندانیان افزون بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بود که با پیگیری واحد مددکاری با پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال موجبات رهایی آن‌ها فراهم شد.

سیدآبادی گفت: خردادماه امسال نیز در مرحله هفتم اجرای طرح «نذر هشتم» در خراسان رضوی، هشت زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان با کمک خیران و نمازگزاران مساجد به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس اداره زندان سبزوار افزود: برای آزادی این زندانیان نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از سوی خیران و نمازگزاران مساجد شهرستان سبزوار کمک شد.

وی ادامه داد: ارتباط زندانیان آزاد شده با امامان جماعت مساجد محلات برقرار می‌شود تا از این طریق علاوه بر افزایش علاقه‌مندی آن‌ها به معارف اسلامی، وضعیت اشتغال آن‌ها نیز پیگیری شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول