اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جهادگرانی که گرمابخش زندگی محرومان شدند

گروه‌های جهادی علمدار جهاد در شیراز همواره با اقدامات به هنگام و شایسته خود، ارمغانی برای قشر محروم به همراه دارند، علمداران حرکت جهادی این بار با توزیع ۳۰۳ بخاری، گرمابخش خانه مردم شدند.

جهادگرانی که گرمابخش زندگی محرومان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فصل سرما آغاز شده و ماه‌های آینده، زمهریر زمستانی در پیش است.

در حال حاضر، افزایش قیمت آهن آلات که منجر به افزایش قیمت وسایل گرمایشی شده، معضلی است که برای طبقه محروم مشکل‌ساز می‌شود.

به دنبال افزایش قیمت آهن، افزایش قابل ملاحظه قیمت بخاری گازی و هیتر نیز، نه تنها خانواده‌های کم‌بضاعت، بلکه قشر متوسط را با مشکل مواجه می‌کند.

اشاعه گرمای محبت از سوی فعالان علمدار جهاد

در این میان، گروه‌های جهادی علمدار جهاد که بارها در شرایط خاص، در کنار محرومان و خانوارهای کم بضاعت و بی بضاعت حضور داشته و در فصل گرما با توزیع کولر، در آستانه سال تحصیلی با توزیع نوشت افزار همچنین در موقعیت‌های مختلف با اهدای بسته‌های معیشتی، توانستند لبخندی بر لب محرومان بنشانند، این‌ بار نیز با توزیع ۳۰۳ بخاری در محله‌های محروم شیراز به وعده خود عمل کنند.

همان وعده‌ای که جهادگران با صاحب عهد بستند و رضای خدا را در هر اقدام جهادی در نظر گرفته‌اند.

این گروه با همراهی ۳۳ گروه‌ه جهادی دیگر، در قالب پویش گرمای محبت، اقدام به تهیه و توزیع بخاری کرده تا گرمابخش خانه‌های کم‌فروغ طبقه محروم باشند. گرمایی که از نفس حقِ جهادگرانی مخلص و بی‌ادعا برآمده است.

این بار که اقدام دیگری از سوی گروه های علمدار جهاد، در آستانه میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام شکل گرفت، این تقارن زیبا را به فال نیک گرفته و با مدیر گروه‌های جهادی علمدار به گفتگو پرداختیم.

اکبر زاده با اشاره به اینکه جهت تهیه و توزیع بخاری، شناسایی دقیق و بررسی لازم صورت گرفته است، می‌گوید: پویش گرمای محبت که سال گذشته با توزیع ۱۲۴ بخاری در شیراز آغاز شد، امسال نیز مرحله دوم خود را سپری می‌کند.

وی می‌افزاید: ابتدا تهیه تعداد کمتری بخاری در برنامه بود، اما با شناسایی دقیق همچنین درخواست مردمی، این تعداد به ۳۰۳ بخاری افزایش یافت که با همکاری گروه‌های جهادی همیشه همراه علمدار جهاد و مشارکت مردمی و خیرین، مبلغ مورد نظر گردآوری و بخاری‌ها خریداری شد.

اکبر زاده ارزش ریالی این هدایا را ۴۲۲ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه می‌دهد: وسایل گرمایشی در محلات ترکان، شرغان، گردخون، شهرک اتحاد، مهدی آباد، بنی هاشمی، ولی‌عصر، احمداباد، کشن، والفجر، کوزه گری، آستانه، کرونی، میانرود، بلوار امیرکبیر، سجادیه سیمان و بلوار مدرس توزیع می‌شود.

این فعال جهادی ادامه می‌دهد: تعداد دیگری از بخاری‌ها نیز در روستاهای ظفرآباد، مظفری، کهمره سرخی، و بخشی از روستاهای خرامه و مرودشت توزیع خواهد شد.

اکبر زاده از دیگر اقدامات این گروه ‌‌های جهادی یاد کرده و بیان می‌کند: برنامه آینده گروه علمدار،  استمرار پویش یلدای مهربانی با ارائه سه هزار بسته یلدایی است که در سال گذشته نیز ۲ هزار بسته، بین خانوارهای محروم توزیع شد.

وی همچنین به توزیع ۲ هزار و ۶۱۷ بسته نوشت‌افزار در زمان بازگشایی مدارس اشاره کرده و می‌گوید: این بسته ها، هر کدام به ارزش ۱۰۰ هزار تومان و با طراحی ایرانی-اسلامی به دانش‌آموزان ارائه شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول