اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تبلیغ اسلام ناب محمدی رسالت مسلمانان است

دبیر قرارگاه مردمی فرهنگی_اجتماعی محمد رسول الله (ص)سیستان و بلوچستان گفت: یکی از رسالت‌های مهم هر مسلمان، تبلیغ اسلام ناب محمدی است.

تبلیغ اسلام ناب محمدی رسالت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسنعلی نوری در جشن محوری و بزرگ هفته وحدت که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن از پیشرفت اسلام و مسلمانان در عرصه های مختلف در خوف و وحشت بوده و درمانده شده و براین اساس به سراغ کارهایی به مثل قرآن سوزی می رود.

وی تاکید کرد: حراست از عزت اسلام یکی از وظایف مسلمانان است، دشمنان با حربه‌های گوناگون به دنبال اقداماتی به مثل اسلام هراسی در جوامع بشری و جوامعی که گرایش به اسلام در آنها افزایش پیدا کرده است، هستند.

نوری اضافه کرد: داعش را دشمنان و خصوصا صهیونیست ایجاد کردند، آنان با معرفی این گروه به عنوان مظهر اسلام در تلاش هستند که جلو رشد و افزایش جریان اسلام گرایی و اسلام خواهی را که روز به روز درحال افزایش است، بگیرند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که مسلمان باید به عنوان رسالت خود انجام دهند، تبلیغ اسلام ناب محمدی است، اسلامی که مبتنی بر سنت و سیره پیامبر رحمت(ص) است.

شایان ذکر است برگزاری مسابقه، اجرای نمایش طنز، اجرای برنامه های متنوع شاد و نورافشانی از دیگر برنامه های اجرا شده این‌مراسم بود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول