اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

سیناپکینگ: متخصص در تولید برچسب امنیتی

فلسفه پیدایش برچسب امنیتی، احساس نیاز دولت های جهان به مقابله با سودجویی، کلاهبرداری و دستکاری در کالا ها بوده است.

سیناپکینگ: متخصص در تولید برچسب امنیتی

 کسب و کار های مختلف نیز در محصولات تولیدی خود یا به هنگام ضمانت کالا، از انواع مختلف برچسب امنیتی استفاده می کنند. برچسب های امنیتی تنوع بالایی دارند که همین امر باعث شده حداقل با یکی از آنها در زندگی روزمره خود در ارتباط باشید.

انواع لیبل های امنیتی

لیبل های امنیتی انواع گوناگونی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برچسب امنیتی هولوگرام

برچسب امنیتی هولوگرام با روش چاپ لیزر تولید میشود و در آن از کد ها، تصاویر متخلخل و موارد امنیتی متنوع استفاده می شود؛ به نحوی که کپی برداری از آن عملا غیر ممکن و بسیار پر هزینه است. به همین دلیل است که برچسب هولوگرام را روی کالاهای اصل و مرغوب همواره می بینیم. علاوه بر این به دلیل امنیت بالایی که هولوگرام ایجاد می کند، استفاده از آن در تاییدیه های بین المللی، گواهینامه، پول ملی، اسناد رسمی، تجاری و دولتی، اوراق بانکی و ... تایید کننده اعتبار کالا است.

چاپ هولوگرام نیازمند چاپگر های پیشرفته لیزری است و همین امر باعث می شود هولوگرام ها غیر قابل جعل با روش چاپ افست یا دیجیتال باشند.

هولوگرام انواع مختلفی دارد که از جمله پر مصرف ترین آنها می توان به هولوگرام آماده، دو بعدی و سه بعدی اشاره داشت.

سیناپکینگ برای تعداد زیادی از شرکت‌ ها هولوگرام امنیتی طراحی و چاپ کرده است تا بتوانند علاوه بر حفظ و تقویت هویت برند خود، در برابر اقدامات جعل و کلاه‌ برداری نیز ایمن باشند.

لیبل وید (VOID)

احتمالا لیبل وید یا باطل کننده را از نزدیک بار ها دیده باشید. روی این برچسب ها این هشدار نوشته شده است که VOID If removing به معنای اگر از روی محصول برداشته شود، باطل است. این لیبل را اکثرا برای گارانتی محصولات استفاده می کنند و اگر بخواهید دستکاری روی کالا انجام دهید، باید ابطال ضمانت نامه آن را هم بپذیرید.

برچسب وید در سه نوع تولید می شود: اثرگذار، بدون اثر و اثر جزئی. تصویر بالا نمونه ای از برچسب وید روی کالاست.

برچسب RFID

شاید این اسم کمتر به گوشتان خورده باشد، اما برای افرادی که با پوشاک سروکار دارند، برچسب RFID لیبلی لازم و ضروری است. یکی از فناوری های حرکتی برای قابلیت امنیتی ردیابی و دیجیتالی شدن فرآیندها، RFID یا (سامانه بازشناسی با امواج رادیویی) است. این سیستم ارتباطی بی سیم که از طریق سیگنال های رادیویی کار می کند. (منبع وبسایت sinapacking)

RFID مخفف عبارت radio-frequency identification است و به عنوان برچسب امنیتی در حفظ و نگهداری از کالا ها نقش اساسی دارد. همچنین استفاده از این برچسب به همراه برچسب اموال در نهایت به جلوگیری از سرقت کالاهای شرکت و فروشگاه می انجامد.

لیبل اسکرچ

برچسب اسکرچ دارای پوششی است که روی اطلاعات محرمانه را می پوشاند و بدون خراشیدن آن امکان مشاهده محتوای زیر این پوشش وجود ندارد. از لیبل اسکرچ در بن های تخفیف، قرعه کشی ها و کارت های گارانتی استفاده می کنند و مانند لیبل وید وظیفه ابطال کد بعد از خراشیده شدن را بر عهده دارد.

برچسب گچی

برچسب امنیتی گچی، به نوعی قابلیت خود تخریبی داشته و به هیچ وجه نمی توان آن را از روی سطح بصورت یکپارچه جدا کرد. گچی بودن به جنس لیبل اشاره دارد و این خاصیت را می توان در بسیاری از برچسب های امنیتی اعمال کرد. لیبل گچی حساسیت بالایی نسبت به دستکاری دارد و با توجه به کارکرد، برای گارانتی و خدمات پس از فروش گزینه بسیار مناسبی است.

سیناپکینگ نامی آشنا در صنعت لیبل و بسته بندی کشور

 

حال که به صورت مختصر با انواع لیبل امنیتی آشنا شدیم، باید دید که از کدام چاپخانه می توان برچسب امنیتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کرد؟

مجتمع چاپ و بسته بندی سینا پویش زرفام (سیناپکینگ) با بیش از 20 سال حضور پر رنگ در عرصه چاپ افست، لیزری، دیجیتال و تولید لیبل های امنیتی، داشتن نمونه کار های فراوان و تجهیزات چاپی به روز، به همراهی با شما عزیزان افتخار می کند.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص برچسب های امنیتی می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید یا با شماره 5 رقمی 021-34278 تماس حاصل نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول