اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

انعقاد تفاهم‌نامه بین پلیس و دانشگاه اهل بیت (ع)/ اجرای پروژه‌های تحقیقاتی _کاربردی در دستورکار

همکاری علمی، پژوهشی، توسعه و گسترش مدیریت دانش، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی_ کاربردی و مطالعات تطبیقی از جمله اهداف انعقاد تفاهم‌نامه پلیس و دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) است.

انعقاد تفاهم‌نامه بین پلیس و دانشگاه اهل بیت (ع)/ اجرای پروژه‌های تحقیقاتی _کاربردی در دستورکار

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جلسه انعقاد تفاهم نامه بین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام در مرکز پلیس راهور تهران برگزار شد.

این تفاهم نامه با حضور سردار محمدحسین حمیدی و دکتر جازاری رئیس دانشگاه بین المللی اهل‌بیت(ع) با هدف همکاری‌های علمی، پژوهشی، توسعه و گسترش مدیریت دانش، اجرای پروژه های تحقیقاتی- کاربردی و مطالعات تطبیقی، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای علمی امضاء شد.

در این جلسه سردار حمیدی بر اهمیت بهره برداری همه جانبه نیروی انتظامی از ظرفیت‌های کشور به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و آموزشی تاکید کرد و امضای این تفاهم نامه را به منظور پشتیبانی علمی از ماموریت های متعدد رده‌های ستادی و صف و ایجاد محیطی مطلوب برای ارتقاء دانش عمومی و تخصصی کارکنان و افزایش امنیت اجتماعی و انضباط ترافیکی در جامعه برشمرد.

رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه پلیس وظیفه دارد تا این موضوعات را به دانشگاهیان اطلاع دهد‌ تصریح کرد: پلیس تفاهم نامه‌های متعددی را در موضوعات مختلف با دانشگاه‌ها منعقد کرده‌ است ولی تا به امروز تمامی تفاهم نامه‌های پلیس در دانشگاه‌های داخلی بوده و امروز ما یک تفاهم نامه با دانشگاه بین المللی را تجربه می‌کنیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام دکتر سعید جازاری رئیس دانشگاه بین المللی اهل بیت ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: بین مجریان نظم و انتظام و دانشگاه‌ها باید ارتباط برقرار باشد هرجا که محققان به صورت مجزا و مجریان نظم هم به صورت مجزا کار کرده اند جامعه دچار گسست شده است و هرگاه همکاری این دو نهاد بایکدیگر پررنگ بوده است جامعه به سوی آرامش پیش رفته است.

رئیس دانشگاه بین المللی اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام می تواند در سه موضوع انتقال تجربیات موفق پلیس به مخاطبان و جوامع بین المللی، استفاده از دانشجویان و اساتید و محققان خارجی در بحث‌های رفتارشناسی اجتماعی، ارتباطی نقش داشته باشد.

 وی گفت: همچنین می‌توانیم با همکاری پلیس، رشته‌های دانشگاهی جدیدی که مورد نیاز جامعه است را تأسیس کنیم؛ رشته‌های جدید دانشگاهی با توجه به شرایط زندگی معاصر و جامعه مدرن از دیگر اقداماتی است که این دانشگاه می‌تواند انجام دهد. 

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز اظهار امیدواری کرد: مجموعه این تفاهم نامه‌ها عمق بیشتری پیدا کند و تبدیل به کارگاه های تخصصی شود تا در نهایت دوستی و تعاملی بین نظام اجرا و نظام علمی و دانشگاهی به وجود آید و ورود دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام می تواند فتح بابی برای این موضوع باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول