اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس: در مقابل بلوکه کردن دارایی‌های ایران در کره باید دست به اقدام متقابل بزنیم

مجتبی یوسفی گفت: باید در مقابل بلوکه کردن دارایی‌های ایران در کره جنوبی دست به اقدام متقابل بزنیم و اگر تاکنون این کار را کرده بودیم، یک کشور این چنینی این گونه رفتارها را با ما نداشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس: در مقابل بلوکه کردن دارایی‌های ایران در کره باید دست به اقدام متقابل بزنیم

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: باید در مقابل بلوکه کردن دارایی‌های ایران توسط کره جنوبی ما نیز دست به اقدام متقابل بزنیم و نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم.

وی افزود: اگر ما پیش از این چنین رفتاری را در دستورکار خود قرار می‌دادیم، یک سری کشورهای دم دستی به خود اجازه نمی‌دادند دارایی‌های ما را بلوکه کنند و یا دست به اقدامات مشابه بزنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متأسفانه امروز می‌بینیم که کشور کره جنوبی دست به رفتارهای شیطنت‌آمیز در مقابل ملت ایران با این قدمت تاریخ تمدن دارد، می‌زند و سعی در ایجاد مزاحمت دارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: کره کشوری است که سعی دارد با ساختن سریال جومونگ و امثال آن تاریخ سازی کند و خود را کشوری بزرگ جلوه دهد.

وی افزود: ما نیز باید برای دادن پاسخ محکم به رفتارهای کره جنوبی و همراهی وی با استکبار به رهبری آمریکا نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم.

به گزارش فارس، جمعی از شهروندان با ثبت درخواستی در سامانه فارس من  خبرگزاری فارس، خواستار بلوکه شدن دارایی‌های کره جنوبی در کشورمان شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول