اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مجلس یازدهم مسیر تحقق عدالت و انحصار زدایی را دنبال می‌کند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی مطالبه‌گری حقوق مردم استان در حوزه‌های مختلف را از مهم‌ترین فعالیت‌های نمایندگان ذکر وکرد و گفت: مسیر تحقق عدالت و جلوگیری از انحصار زدایی را در مجلس دنبال می‌کنیم.

مجلس یازدهم مسیر تحقق عدالت و  انحصار زدایی را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی‌اسفزار ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، به روند انتخاب استاندار اشاره و اظهار داشت: این نقصی در سراسر کشور از جمله خراسان‌جنوبی است که امیدواریم سریع‌تر توسط دولت این مشکل رفع شود.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وظایف نمایندگان در انتخاب سکان‌دار مدیریتی استان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: ما بنا بر دخالت نداریم و فقط نظر خواهیم داد.

۲۲ شاخص برای انتخاب استاندار

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس بنای دخالت در امور دولت و انتصاب استانداران ندارد اما در این زمینه مشورت می‌دهیم، بیان داشت: ۲۲ شاخص برای انتخاب استاندار از دینی بودن تا بومی بودن را مدنظر قرار دادیم و با این شاخص‌ها نظر خود را به وزارت کشور اعلام کرده‌ایم.

خسروی در پایان تأکید کرد: اگر در انتصاب مدیران استان به شاخصه‌های مختلف از جمله کارآمدی، تخصص، مردم‌داری، فساد ستیزی، صداقت و غیره توجه شود به نظر می‌رسد نارضایتی‌ها کمتر خواهد بود.

«مصطفی نخعی» نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طرح‌های تسهیل فضای کسب و کار و رتبه‌بندی معلمان از طرح‌های خوبی بود که در مجلس عنوان شده و می‌تواند مؤثر باشد.

گام مجلس در انحصار زدایی و تحقق عدالت

وی به سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی اشاره و عنوان کرد: این سفر دارای مصوبات خوبی بود و امیدواریم همت همه باعث محقق شدن هرچه زودتر این مصوبات شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی مطالبه‌گری حقوق مردم استان در حوزه‌های مختلف را از مهم‌ترین فعالیت‌های نمایندگان استان از زمان شروع مجلس یازدهم ذکر و خاطرنشان کرد: مسیر تحقق عدالت و جلوگیری از انحصار زدایی را در مجلس دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول