اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

آغاز تولید آزمایشی آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان

مرحله تولید آزمایشی وانت آریسان۲، در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شد.

آغاز تولید آزمایشی آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان

اخبار شرکتها ؛ ایکوپرس- مدیر پروژه تولید وانت آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان، از آغاز مرحله تولید آزمایشی ۳۰ دستگاه از این محصول از هفته اول آبان ماه خبر داد. 

محمود شهابی مقدم گفت: جیگ ها، فیکسچرها و گان‌ها، انجام تست مخرب و غیر مخرب، اندازه‌گیری دقیق سه بعدی و تطبیق ابعاد بدنه خودرو با نقشه اصلی در سالن بدنه‌سازی، آزمون رنگ‌پذیری خودرو و تنظیم ربات‌های پاشش برای رنگ‌آمیزی بدنه آریسان در سالن رنگ و در نهایت مونتاژپذیری قطعات و تولید نهایی خودرو در سالن مونتاژ از مهم‌ترین اقدامات مرحله تولید آزمایشی در سالن‌های تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان است.

وی اظهار کرد: در تمام مراحل فرآیند تولید آزمایشی، علاوه بر رفع ایرادات احتمالی و تنظیم پارامترهای تجهیزات خطوط تولید، مسایل ارگونومی اپراتورها که از اهمیت بسزایی برخوردار است مورد توجه قرار می گیرد و در صورت نیاز نسبت به اصلاح فرآیندهای تولید اقدام لازم صورت می‌پذیرد. 

مدیر واحد مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان افزود: آخرین خودروهای تولیدی در این مرحله برای انجام آزمون‌های کیفی به مراجع ذی‌ربط تحویل و پس از اخذ مجوزهای لازم، تولید انبوه آریسان۲ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول