اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بیمه آسیا قهرمان فوتبال ساحلی زنجان شد

مسؤول مسابقات فوتبال ساحلی زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی جام شهید قهرمان علی لندی گفت: در این مسابقات تیم بیمه آسیا مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم شیاطین سرخ نایب قهرمان شد.

بیمه آسیا قهرمان فوتبال ساحلی زنجان شد

سید محسن موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مسابقات فوتبال ساحلی جام ( آزاد) شهید قهرمان علی لندی (انتخابی تیم استان) برای شرکت در مسابقات زیر گروه کشوری  زیر نظر هیئت فوتبال شهرستان زنجان و با حمایت بیمه آسیا از 23 مهر ماه به مدت 10 روز برگزار شد.

مسؤول مسابقات فوتبال ساحلی زنجان گفت: در این مسابقات هفت تیم به نام‌های دومان، شیاطین سرخ یاکاموز، آتش‌نشانی، آکام، بیمه آسیا و قزل‌اوزن ماهنشان حضور داشتند که این مسابقات به صورت لیگ (دوره‌ای) برگزار شد.

موسوی افزود: در آخرین روز مسابقات تیم بیمه آسیا با شکست تیم قدرتمند شیاطین سرخ مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم شیاطین سرخ نایب قهرمان شد.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان، رئیس هیأت فوتبال شهرستان برگزار شد، اضافه کرد: در این مراسم محمد تیموری از تیم آکام و میثم بهمنی از تیم دومان به عنوان گلزنان برتر انتخاب شدند.

مسؤول مسابقات فوتبال ساحلی زنجان افزود: همچنین در این مراسم هادی جعفری از تیم آتشنشانی به عنوان دروازه‌بان برتر، محسن رضایی از تیم یاکاموز دارای زیباترین گل، میلاد حسنی از تیم قزل اوزن ماهنشان به عنوان بهترین بازیکن، مهدی غلامی از تیم شیاطین سرخ و محمد رضا تیموری از تیم آکام به عنوان پدیده مسابقات معرفی شدند.
موسوی با تقدیر از مدیریت مجموعه ورزشی عادل در پونک تصریح کرد: داوری این مسابقات توسط آقایان مرتضی حیدری، رضا علوی و سید رسول شبیری انجام شد.

مسؤول مسابقات فوتبال ساحلی زنجان گفت: مسؤولیت برگزاری این مسابقات به عهده اصغر علیزاده، سید مسعود موسوی بابایی، محمود محمدی، افشین یگانه، عرفان یگانه و عرفان ایمانی بود.
گفتنی است، استعدادهای برتر این دوره از مسابقات به عنوان تیم استان منتخب استان برای حضور در مسابقات زیر گروه کشوری دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول