اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات کادر درمان توسط بیمه سلامت/ درخواست پرداخت کامل هزینه بیماری‌های خاص

مدیر عامل بیمه سلامت آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بخش خصوصی را تشریح کرد.

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات کادر درمان توسط بیمه سلامت/ درخواست پرداخت کامل هزینه بیماری‌های خاص

به گزاش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از کارکنان متخب ستادی و استانی سازمان بیمه سلامت صبح امروز در ساختمان این سازمان با حضور مدیران این سازمان و دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و برخی از نمایندگان مجلس برگزار شد. 

در این مراسم، ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: در سالروز نگو داشت بیمه سلامت هستیم،  ما تا پایان مردادماه مطالبات بخش خصوصی و عمدا بخش دولتی را پرداخت کرده ایم و این سازمان تلاش کرده است بیمارستان و مراکز درمانی که در خط مقدم هستند دستشان را خالی نگذارد. بیمه روستایی که مغفول بوده است به موقع پرداخت می شود. ماهانه نزدیک ۴۸۰ میلیارد تومان به روز صندوق الکترونیک را پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در بیمه روستاییان و پوشش همگانی ۸۰ درصد جمعیت کشور در این صندوق قرار دارند تصریح کرد: سایر اقشار، خانواده شهدا، کارکنان دولت، عشایر و طیف وسیعی که نیاز به بیمه دارند از اتباع خارجی تا معتادان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

ناصحی ادامه داد: بیمه سلامت با ۵ صندوق خدمت ارائه می‌کند و خوشبختانه در مسیر صحیح قرار دارد.

وی با اشاره به نقش اقدامات خوب سازمان در راستای اجرای نسخه نویسی الکترونیک گفت: در حداقل دو سال گذشته کار نسخه نویسی الکترونیکی را با همه مشقت‌ها پیشرفت دادیم و برخی استان‌هایی که کمترین امکانات را دارند مانند کردستان و کرمان نزدیک ۱۰۰ درصد پوشش نسخه نویسی الکترونیک در بخش خصوصی و دولتی داریم.

وی ادامه داد: در این راستا مجوز گرفتیم تا بیمه خدمات توانبخشی را در ۵ دانشگاه به شکل پایلوت اجرا کنیم که این گام بزرگی است. به بیماری های صعب العلاج هم کمک های زیادی کردیم و امروز هم درخواستم این است که بتوانیم برای بیماری‌های خاص و صعب و العلاج ۱۰۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت کنیم و مردم مشکلی نداشته باشند. مکانیسم‌ها و طرح هایی داریم که اگر قوام یابد قادر خواهیم بود بیمه شدگان را تامین کنیم‌.

وی بیان کرد: نگاه اصلی و مهم ما این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها کاری کنیم پرداختی از جیب مردم کمتر باشد و پیشنهاد ما تلفیق بخشی از بیمه پایه و بیمه تکمیلی است و ان شاءالله سازمان‌ها و بنیادهای حمایتی در کنار بیمه تکمیلی بیایند و در کنار بیمه آتیه سازان می‌توانیم به راحتی تمام هزینه‌های روستاییان را در این زمینه پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول