اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

شروع خوب سریال جدید شبکه سه/ «سرجوخه» درباره کدام سلبریتی‌ها افشاگری می‌کند؟

به نظر می‌رسد سریال «سرجوخه» قصد دارد به سایت‌های شرط‌بندی و اینفلونسرهای کثیف که دست به هر کاری می‌زنند تا دنبال‌کننده برای خود جذب کنند، اشاره دارد.

شروع خوب سریال جدید شبکه سه/ «سرجوخه» درباره کدام سلبریتی‌ها افشاگری می‌کند؟

خبرگزاری فارس- گروه رادیو و تلویزیون: سریال «سرجوخه» محصول جدید مرکز سیمافیلم در حالی از شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد که با تیزرهایی که در رسانه‌ها منتشر شده بود خبر از کاری متفاوت که توان جذب مخاطب را دارد، می‌داد. پیش‌تر نیز این گروه سازنده سریال «خانه امن» را برای پخش از تلویزیون تولید کرده بود که سریال توانست به خوبی نظر مخاطب را جذب کند. این بار نیز گروه سازنده سریالی با سوژه امنیتی – جاسوسی را روانه آنتن کرده است. در قسمت اول سریال «سرجوخه» شاهد چگونگی روند فعالیت سایت‌های شرط‌بندی و حضور برخی هنرمندان و ورزشکاران ناآگاه برای بالابردن میزان دنبال‌کننده‌های این سایت‌ها در فضای مجازی بودیم.

به نظر می‌رسد سریال قصد دارد به سایت‌های شرط‌بندی و اینفلوئنسرهای کثیف که دست به هر کاری می‌زنند تا دنبال‌کننده برای خود جذب کنند، اشاره دارد همچنین به افراد ناآگاه در میان قشرهای مختلف جامعه از جمله خوانندگان توجه می‌کند که وقتی سه ضلع این مثلث یعنی اینفلوئنسرها، افراد ناآگاه مشهور و سایت‌های شرط‌بندی تشکیل می‌شود، جذب مخاطب و سودآوری شکل می‌گیرد.

شنیده‌ها حاکی است در این سریال به نحوه زندگی «دنیا جهانبخت» و «مهرداد جم» توجه شده است. با این اوصاف تلویزیون توانسته با نگاه سالم و آگاهی‌بخشی به شرایط روز جامعه نحوه فعالیت این افراد را به خانواده‌ها نشان دهد. این افراد از طریق اینترپل دستگیر می‌شوند و بحث‌های امنیتی و اطلاعاتی چندانی ندارد.

نازی دختری است با کمبودهای فراوان در زندگی و بلندپروازی‌های بی حد و حصر همچنین کیان شاخ شرط‌بندی و فعال در این حوزه است. از سوی دیگر غلامرضا که قصد دارد با دختری که سال‌ها او را دوست داشته و به خاطر او به سربازی رفته است ازدواج کند اما با سخت‌گیری های پدر دختر مواجه می‌شود.
ریتم خوب، روایت به روز سریال و بازی‌های مناسب در قسمت اول سریال توانسته نظر مخاطب را با خود همراه کند.

این نکته حایز اهمیت است که نمایش رئالیزم اجتماعی در آثار تلویزیونی می‌تواند نشان از توجه دادن و آگاهی‌بخشی مخاطب به بزه‌های مبتلا به جامعه است. این که در قسمت اول سریال «سرجوخه» شاهد نحوه فعالیت سایت‌های شرط‌بندی و قمار هستیم حاکی از درایت مدیران مرکز سیمافیلم و سازندگان این سریال است که با نمایش این نوع ناهنجاری‌ها در جامعه قصد آگاهی بخشی به مخاطب را دارند.

تلویزیون با ساخت این دست آثار در مرکز سیمافیلم و تولیدات آثار استراتژیک این مرکز در این سطح به خوبی به موضوعات روز و مبتلا به جامعه توجه دارد که «سرجوخه» نیز در میان آثار استراتژیک این مرکز قرار دارد. به نظر می‌رسد سریال «سرجوخه» بتواند میزان مخاطب شبکه سه را تا حدود زیادی برگرداند.

سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری از تولیدات مرکز سیمافیلم  هر شب از شبکه سه سیما ساعت 20:45 روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول