اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تلاش صهیونیست‌ها برای برچیدن آرامستان مسلمانان/ تعرض به مادر فلسطینی+ویدئو

رسانه‌ها گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی در تلاش برای نبش قبور یکی از آرامستان‌های اطراف مسجد الاقصی هستند و در این میان، به یک مادر فلسطینی که برای قرائت فاتحه بر سر قبر پسرش حاضر شده بود، تعرض کرده‌اند.

تلاش صهیونیست‌ها برای برچیدن آرامستان مسلمانان/ تعرض به مادر فلسطینی+ویدئو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا آرمستان مسلمانان در شرق مسجد الاقصی را برچیند.

در این میان، ویدئویی از یک مادر فلسطینی منتشر شد که سنگ قبر «علاء النباتیه» فرزندش را در آغوش گرفته تا صهیونیست‌ها آن را نبش قبر نکنند.

پایگاه خبری شبکه «الجزیره»، شامگاه دوشنبه، در این خصوص خبر داد که این مادر فلسطینی صبح روز دوشنبه در آرامستان «الیوسفیه» در بخش شرقی مسجد الاقصی محکم به قبر پسرش چسیبده بوده و آن را رها نمی‌کرده تا صهیونیست‌ها قبر فرزندش را نبش نکنند.

الجزیره اضافه کرد که همزمان با نبش قبور اطراف، نظامیان صهیونیست در حالی که تلاش می‌کردند این مادر فلسطینی را از قبر فرزندش جدا کنند، او فریاد می‌زد: «علاء مادر... من بلند نمی‌شم».

 

 

 

 

بر اساس این گزارش، این مادر فلسطینی، صبح روز دوشنبه، برای قرائت فاتحه در حال رفتن به آرامستان یوسفیه بوده که نیروهای رژیم صهیونیستی به او تعرض می‌کنند و مانع ورود او به این آرامستان می‌شوند؛ با این حال این مادر فلسطینی خود را به سنگ قبر پسرش می‌رساند.

 

الجزیره خبر داد که این مادر فلسطینی گفته است: «هر روز به علت خاکبرداری‌ها و نبش‌ قبری که اشغالگران در آرامستان‌ انجام می‌دهند، به اینجا می‌آیم تا از قبر پسرم علاء مطمئن شوم. من به آن‌ها اجازه نخواهم داد که اینجا را خاکبرداری کنند مگر از روی جنازه من رد شوند».

در ادامه این گزارش آمده است که خاکبرداری‌های رژیم صهیونیستی در بخش شمالی آرامستان یوسفیه باعث شده که قبور تعدادی از شهدای فلسطینی تخریب شود و این مسئله خشم مردم شهر قدس را برانگیخته است.

الجزیره خبر داد که هدف از تخریب قبور ساخت فضای سبز توراتی و سکوهای پلکانی مشرف بر کوهپایه «جبل الزیتون» (شرق قدس) است. 

شبکه «فلسطین الیوم» نیز امروز گزارش داد که نظامیان صهیونیست به فلسطینیان تنها چند دقیقه فرصت داده است تا آرامستان یوسفیه را ترک کنند و خاکبرداری‌ها آغاز شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول