اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف قرص و شربت غیرمجاز از یک عطاری!/ متصدی دستگیرشد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف مقادیر زیادی قرص و شربت غیرمجاز از یک واحد صنفی عطاری در جنوب تهران خبر داد.

کشف قرص و شربت غیرمجاز از یک عطاری!/ متصدی دستگیرشد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 73 هزار قرص و 55 لیتر شربت غیر مجاز از یک عطاری در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خصوص توزیع داروهای غیرمجاز توسط متصدی یک عطاری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی به شناسایی این عطاری در جنوب تهران اشاره و اظهار داشت: در بررسی های اولیه محرز شد که متصدی این واحد صنفی با دپوی مقادیر فراوانی قرص و شربت‌های غیر مجاز آنان را به مشتریان خاص خود به فروش می رساند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و هماهنگی قضائی، پس از تحت نظر قرار دادن ترددهای افراد به این واحد صنفی موفق به دستگیری متصدی این واحد صنفی شدند.

وی با بیان این که در بازرسی از داخل مغازه عطاری 73 هزار قرص و 55 لیترشربت غیر مجاز کشف شد، گفت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار ماموران قرار دارد.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول