اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس کمیسیون انرژی مجلس: گرانی احتمالی حامل‌های سوخت کذب محض است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: برخی شایعات در فضای مجازی درباره اینکه مشکل ایجاد شده مربوط به گرانی احتمالی حامل‌های سوخت است، مطرح شده که این موضوع کذب محض است .

رئیس کمیسیون انرژی مجلس: گرانی احتمالی حامل‌های سوخت کذب محض است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره مشکلات ایجاد مشکل در استفاده از کارت های سوخت خودروها، گفت: عملیات هدفمندی بر روی جایگاه‌های سوخت انجام شده است که مسئولان مربوطه در حال رفع مشکل هستند.

فریدون حسنوند با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم از سوی مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی دقیق درباره اتفاق رخ داده انجام خواهد شد، افزود: برخی شایعات در فضای مجازی درباره اینکه مشکل ایجاد مربوط به گرانی احتمالی حامل‌های سوخت است، مطرح شده که این موضوع کذب محض است و تکذیب می‌شود.

نماینده اندیمشک در مجلس تصریح کرد: مشکل اکثر پمپ‌ بنزین‌ها رفع شده است و در ساعات آینده نیز مشکل به کلی برطرف می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه بنده نیز به عنوان رئیس کمیسیون پیگیری‌های درباره اتفاق امروز داشتم و جلساتی نیز با مسئولان وزارت نفت  و پالایش پخش داشتیم، عنوان کرد: رئیس مجلس نیز پیگیر اتفاق رخ داده است و به کمیسیون دستور پیگیری این موضوع را داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول