اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت در 220 پمپ‌ بنزین کشور/ بنزین با نرخ آزاد در 80 درصد جایگاه‌ها‌‌ عرضه می‌شود

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر 80 درصد جایگاه‌ها امکان سوخت‌گیری با نرخ آزاد بنزین دارند؛ همچنین بیش از 220 جایگاه هم امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت دارند و به سامانه وصل شده‌اند.

امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت در 220 پمپ‌ بنزین کشور/ بنزین با نرخ آزاد در 80 درصد جایگاه‌ها‌‌ عرضه می‌شود

فاطمه کاهی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت سوخت‌رسانی در جایگاه‌های سوخت در کشور بیان کرد:  در حال حاضر 80 درصد جایگاه‌ها امکان سوخت‌گیری با نرخ آزاد بنزین را دارند که از لحاظ تعداد حدود 3000 جایگاه از 3700 جایگاه موجود در کشور است.

وی ادامه داد: بیش از 220 جایگاه هم امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت را دارند و به سامانه وصل شده‌اند.

کاهی  گفت: تا ظهر امروز 100 درصد جایگاه‌های سوخت به صورت دستی وارد مدار می‌شوند. اما اتصال جایگاه‌ها به سامانه سوخت کمی زمانبر خواهد بود زیرا تک تک جایگاه‌ها را باید با حفظ ملاحظات امنیتی به سامانه وصل کرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش اظهار داشت: امیدوارم که با تلاش همکاران شرکت پخش تعداد جایگاه‌هایی که به سامانه وصل می‌شوند و امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت را دارند افزایش یابند.

وی‌ گفت: در تهران اوضاع جایگاه‌ها سوخت بهتر از مابقی کشور است زیرا تیم مرکزی نیز در حال کمک به تیم استانی است، از حدود 270 جایگاه سوخت موجود در تهران حدود 230 جایگاه به صورت آفلاین مشغول سوخت رسانی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول